(0_o) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Kjøre bilen til Lillestrøm og levere den på service, gå et godt stykke til togstasjonen, ta toget inn til Oslo S, sulle rundt i Oslo litt, ta t-banen til Mortensrud, og gå seks km i oppoverbakke hjem igjen fordi sambo klaget over at han måtte stå opp en time tidligere hvis han skulle levere bilen selv... Sukk... Alt for husfreden Ser i det minste ut til at det blir fint vær i dag, så jeg slipper å gå i regnvær og at både jeg og guttungen blir kliss våt (har ikke regntrekket til vogna hjemme:P) Jaja... Ha en strålende dag da, damer! )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, godt me trim da Det er strålende vær da=) Dere får kose dere! =)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Erre mulig. *lager skuddpremie på mannen din"* !!!! :) Den MÅ du gnikke inn til alt det er verdt
(0_o) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 ja, hehe ;o) denne skal jeg leve godt og lenge på!
(0_o) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 jepp, og trim trenger jeg ) takk det samme!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå