Cathrine 85ogEmil Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Har så øreverk...har hatt det i noen dager nå...og det blir ikke bedre..noen med tips?? Har ikke sovet i det hele tatt i natt:(
Seemly Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Varm opp matolje.... la det bli ganske lunkent,og hell det i øret... Det lindrer virkelig godt...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Har du vært hos legen? Jeg fikk penicillin hos legen for øreverk en gang. Eller ørebetennelse da. Var ikke gravid, men er jo penicillin en kan ta som gravid også. Vet hvordan du har det. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå