Gå til innhold

Jeg er gravid! :o) Er vel mest på dib, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å være her innimellom, siden jeg har BIM! :)

For dere som kjenner meg fra før, trenger jeg vel ikke å si noe mer. Om det nå er fra dib eller kjente gamle nick her fra bim.

Dere som jeg ikke kjenner: Jeg er ei jente på 20år.

Har en sønn på 2år, født jan 06.

Barnefaren gikk fra meg da jeg var gravid.

Ble sammen med en annen og er nå gravid igjen.

Denne gangen er det planlagt og jeg gleder meg utrolig mye! :o)

Forventet termin er 02.jan. (Samme termin som med Daniel! hehe :) )

Gleder meg til å bli kjent med dere, og følge dere alle sammen! :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg ! Husker deg, ja. Fikk selv en sønn november 06, men var her endel før det. Mista ei lita jente i august 2005. Hadde termin 11.januar 2006. Venter nå ei ny lita frøken, og hun blir nr 6 i flokken. Lykke til med ny baby. Min kommer i september

Skrevet

Velkommen tilbake! ;)

Skrevet

Velkommen inn hit:-) Venter mitt 4. barn i september....den yngste er født i februar 06.

Vi gleder oss veldig! Lykke til videre med spiren i magen:-)

Skrevet

Takk alle sammen! :)

Pusur_mor: har du hatt det samme nicket hele tiden? Kan ikke huske deg.

Men Luremus, deg husker jeg :o)

En spennende tid for oss alle sammen! =)

Skrevet

Så koooselig. Gratulerer så mye :))) Og velkommer tilbake, har ikke sett deg på en stund jeg :)

Klem

Skrevet

Hei du...velkommen tilbake:)

Husker du meg da? Var her inne sammen 06...kallte meg mamman til lille kasper...og jer er lsk fan:))

Jeg har også en knert i magen og har termin 24.12:)

Skrevet

Velkommen hihi :)

Skal du føde på Ahus denne gangen eller?

Skrevet

Mamman til lille kasper tror jeg husker sånn i underbevisstheten ja!! :o) hehe :)

*gøy å være tilbake* :o)

Æsj, lsk?

Jaja, dere gjør det da så dårlig nå at jeg kan like deg for det om, hihi ;)

Den 24 åsså da gitt! ;o)

Husker når jeg var gravid med D. *værsåsnill, ikke få rier på julaften*

Julaften gikk over, nyttråsaften var visst over i en fei.

DA var jeg klar for å få ut Daniel på den tiden;)

Tror det blir slik denne gangen også, hehe :P

Skrevet

Hvilke sykehus jeg skal føde på har jeg ikke satt meg inn i, hehe ;)

Har liksom ikke helt peiling på det.

Men det er vel kanskje Ahus..? ;o)

*det er jo enda 33uker igjen* hehehe :)

Det er lenge igjen, er ikke over den "sikre perioden" enda. Og jeg tenker faktisk på hvor lenge jeg skal gå hjemme før jeg reiser ned den dagen jeg skal føde! *riste på hue*

Brukte 4t og 37min sist.

Denne gangen blir det sikkert kortere. Lyst til å være hjemme lengst mulig, men tenk om jeg føder i bilen da?!

Så tenker jeg at jeg burde dra inn tidligere. Men da vil jeg sikkert få lyst på smertestillende.

Men epidural kommer garantert til å bli for sent uansett. Lystgass får jeg mest sannsynligvis ikke.

Ligge der i 3t og stirre i taket er jo heller ikke noe gøy.

vet du hva?

Jeg går meg selv på nervene.

SOm jeg sa over: Det er enda 33uker igjen.

Hjelpe meg for et svangerskap dette skal bli, hihi ;)

Skrevet

heihei.. eg var her ikkje da du var her sist, men har ei datter født i aug. 06. og no vil eg ha en til:) er 20 år, blir 21 i sept:)

Skrevet

mamma087: Så spennende da! :o)

Vil typen det da?

;)

Tok meg noen mnd å overtale typen, hehe :)

Men jeg følte det gikk bedre enn det jeg fryktet i utg.punket ;)

Skrevet

Ja hvor mange uker er du nå??

Kløfta er vel ahus er det ikke? aner helt ærlig ikke jeg :)

Om du skal føde på ahus så blir det jo på den nye føden isåfall,, kjenner jeg gleder meg som en liten unge til å føde der hehehe.. Kommer sikkert til å sitte å dibbe mens jeg føder kjenner jeg meg selv rett (de skal visst ha trådløst nettverk på fødestuene) :);)

De 33 ukene går fort da! jeg har 24 uker igjen :) helt snodig at jeg allerede er i uke 17!

Skrevet

hehe jobber med saken.. har ikkje fått han helt på min side enda, men komme seg:) men lure på om eg kanskje allerede e blitt gravid, men har jo ikkje en gang sluttet på p-pillen. men viss eg ikkje er gravid no så blir det nok mer overtaling på gang:) hehe

Skrevet

Oi, er du i uke 17 allerede??

Hjelp, det har gått fort! Er jo ikke så lenge siden det ble avslørt (stakars deg, var vel ikke helt meningen det, hehe :) ) at du var i uke 12 eller noe..?

:)

Jeg fikk ikke vite at jeg var gravid med D før jeg var i uke 16.

Så denne delen av sv.skapet er helt ukjent, nytt og spennende for min del! :o)

Selv om jeg kjente noen små tegn, visste jeg ikke hvorfor jeg hadde magesmerter den gang f.eks.

Hehe, er så rart å tenke på at jeg hadde 24uker å være gravid på dengang.

Nå har jeg jo hele 40uker.

Det er stor forskjell.. ;)

Jeg er 7+5.

(tror jeg iallefall. Mener det er ganske sikkert..)

Hehe, aner ikke helt selv ang sykehus! Er jo nyinnflyttet *plystre* ;o)

Aiiaii, trådløst internett på føden? :D

Hehe, morsomt! :)

Du får legge ut noen tråder og bilder da vettu av fødestuene, så vet jeg hva jeg går til! ;) hehe :P

Skrevet

Hehe, masse LYKKE TIL iallefall da! ;o)

Skrevet

jo takk for det, og gratulerer med baby i magen:) glede meg til å gå med spark og sånt i magen igjen.. deilig å vere gravid:)

Skrevet

Jupp :) 16+2 i dag, føler bare dagene (og ukene) flyyyr forbi jeg :-S Sist gikk det så tregt, men nå har jeg jo snuppa å ta vare på osv så nå går det fort ja..

Hehe ja det var ikke helt meningen å si det da gitt, men ingen krise :)

Hehe ja det blir nok litt annerledes ja, men det går nok fort for deg også denne gangen. Jeg tenker at de ukene som er i sommerferien sikkert kommer til å gå kjempe fort hvertfall, da skal vi jo på ferie å sånn..

Hehehe ja det får man gjøre ;) best for de at de er ferdige altså, hvis ikke så kommer jeg til å bli dødelig fornærmet.

Skrevet

Tusen takk for det :o)

Gleder meg ikke til å være gravid i 2 og 3 trimester.

Merker allerede nå at plagene fra sist har dukket opp.

Hadde kraftige kynnere tidlig med Daniel - og det hjalp ikke når sparkene kom..

Merker nå at magen begynner å gjøre utrolig vondt nå til tider.

Menmen, får bare holde ut :)

Vet ikke om du har lest lenger opp, men denne gang fikk jeg iallefall erfare 1.trimester. Sist sv.skap fant jeg ikke ut at jeg var gravid før uke 16.

;o)

Skrevet

Begynte å teste fra uke 4 jeg. Det gikk så saaaakte. Ingen tester slo ut.

Forrige uke fikk jeg endelig klart svar. hehe :)

Håper det går fort denne gangen også! :o)

Blir jo helt annerledes å endelig få dele sv.skapet med en partner! Det ser jeg frem til! =)

Hehe, det skjønner jeg;)

hihi :P

Skrevet

Hei på deg enga!

Grattis med BIM!!

Håper ikke vi skal være her så altfor lenge sammen, for jeg er nemelig FØDEKLAR og DRITT lei ;o)

Skrevet

oi 16 uker.. eg syns eg var langt på vei når eg fant det ut sist. eg var 8 uker på vei når eg fant det ut sist. 1 trimester var fælt. ingen kvalme eller noe, men smerter og blødninger i ett. 2 trimester var en drøm og 3 trimester var ikkje det enkleste, men likevel fornøyd med svangerskapet:) håper du får det lettere denne gangen da.

Skrevet

Joikaboll@_HØYgravid_&LEI_

Takktakk! :)

Nei, det håper ikke jeg heller, at vi skal være her så lenge sammen ;)

hehe:p

Vil heller se et nusselig nurk ;)

Skjønner godt du er lei =)

Når er termindatoen da?

Skrevet

Velkommen hit :) Mener å huske nicket ditt fra min BIM-tid med førstesnuppa, som kom i oktober 05, eller så er det fra dib jeg har deg.. Het Little Silly den gang jeg da, men har skiftet nick.

Skrevet

Gratulerer med sv.skap:) Jeg er ny her da siden du var her sist. Jeg venter mitt tredje barn. Er femte gang jeg er gravid. Har hatt to SA. Siste nå i sommer, er i min 19. uke nå, og har termin 20.oktober. Men skal ta planlagt k.snitt så den kommer nok en stund før den datoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...