Gå til innhold

Sukk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 22mnd vil ikke sove:( La han kl 20 å han er LYS våken enda:( Han hopper ut av grindsenga så det nytter jo ikke å legge han, han kommer like fort ut igjen av. Prøvde å legge han i min seng, men da bare tulla han.. Så nå har han endevent hele romme sitt i mørke, han rekker jo ikke opp til lysbryteren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler....kjenner meg igjen der med min sønn, når han var liten da vel og merke. Han er nå 14, så han ende vender jo rommet hele tiden.

Men om du sliter med å få han til å sove, så ta dette opp med legen din og si at du sliter med å få han i fast søvnrytme. Og at dette går ut voer livskvaliteten din om dagen.

Jeg husker jeg fikk sove femhevende medisin til min minste og det hjelp etter noen dager og da sluttet jeg med å gi henne det, for hun hadde fått inn en rytme. Husker jeg blandet det i melken eller grøten om kvelden. Er ikke sikker på navnet, men mulig den heter Vallergan. Men vet også at allergimedisiner gjør barn slappe, hva med å prøve det først av den typen du får på apoteket uten resept.

Skrevet

Han har holdt på sånn i ei uke:( Skal en tur på helsestasjonen me den minste i mårra, så får høre da om det er noke eg kan gi han eller gjer:) Slitsomt når eg har to aleine å pappaen er på jobb i vekene. Har jo veldig lyst å sove!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...