Gå til innhold

Hvilket bleiemerke foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva folk her inne foretrekker av bleiemerker og hvorfor? Selv foretrekker jeg Pampers da jeg synes Libero har en tendens til å klumpe seg. Begge funker fint, men syns det er lettere å kjenne hvor mye hun har tisset pluss at Pampers sitter litt bedre på henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero.

Sitter godt på Daniel. Han er av den tjukke typen, så libero passer best på han. Pampers syns jeg er så lave bak rompa.

Den er lotionfri.

Har prøvd First price og pampers på han, men han får skikkelige bleieutslett av de!

First price hadde jeg på i 3timer. Han tisset ikke så mye i de, men var jo litt. Han var ca 8-9mnd den gang.

Han fikk bleieutslett som utviklet seg til sopp av den bleien.

Holder meg kun til LIbero nå, vil ikke at han skal få like vondt igjen, stakars! :/

Skrevet

Libero funker best på begge gutta her :)

Skrevet

Vi bruker Pampers på dagtid, og Libero på natta. Pampers holder ikke så godt på urinen som Libero gjør. Har måttet skifte ALT av klær og sengetøy på nattestid på grunn av Pampers. Slik skjer ikke med Libero sine. Og siden Pampers er mye billigere enn Libero har det blitt slik :P

Skrevet

pampers.....hun passer best til dem, hun er lang og tynn,og de sitter godt

Skrevet

Pampers Active Fit eller Libero Up and Go

Skrevet

Pampers, jeg synes Libero sine var så rare og stive... :P Men jeg er enig i at Libero sine holder bedre på urinen, da. Skifter heller bleie litt oftere, og han tisser ikke så mye om natta ;o)

Skrevet

pampers active fit til vår lange slanke gutt på 2,5 år, de er mer behagelig for han enn libero.

libero til jenta vår på 3 mnd :)

Skrevet

Libero, men det er nok vane + at det var det vi fikk på sykehuset. Det har bare blitt sånn :)

Skrevet

pampers mest fordi det er billig.

når han var yngre så likte jeg libro bedre, det kommer litt an på alderen syns jeg

Skrevet

Coop, prøvde dem fordi de er svanemerket - og billige. Og de har funka, de... Pampers har vi prøvd, og de lukter jo urin i utgangspunktet synes jeg, hehe. Vi tar det som er billigst og enklest for oss, og som tar unne det verste fra tuppa seff.

Skrevet

Jeg foretrekker pampers active fit.. Synes den sitter best på han og bleia er ikke så tjukk som du sier at libero er og det er jeg enig i..

Skrevet

huggies, men finner de ikke her... så da blir det pampers..

Skrevet

pampers...bruker hun libero så er hun kjempe sår etterpå og pampers har aldrik lekt men det har libero

syns også fasongen til pampers er bedre

Skrevet

Har prøvd mange merker..men nå bruker vi coop sine med svanemerket. Bruker bleiebukse om natten da pampers sine eller libero. Men synes pampers sine er best i grunnen... Har ellers brukt pampers (økonomipakning), men mistenker at det var de hun ble så sår av til slutt. Vi skifter bleie OFTE, lar aldri ho sitte med en tung tissebleie. Så tror det var evt stoff i den bleia som var årsaken..

Skrevet

Libero:)

Skrevet

Libero :) Ingen spes. grunn. Har bare blitt sånn!

Skrevet

Vi bruker Pampers Active Fit på dagtid, og Libero up&go på natta. Synes Libero holder bedre på tisset enn Pampers, derfor bruker vi den på natta.

Skrevet

*WhiteLily*

Joda, kjøper bare Huggies jeg!

De har de i flere forretninger her jeg bor iallefall. (sentralt på Østlandet)

Skrevet

Libero. Synes det er så ekkel lukt av pampers.

Skrevet

Har brukt pampers og libero om hverandre hele tiden,i en alder har pampers vært best,mens en annen har libero vært best. Nå bruker hun pampers easy up pants,fordi jeg synes de funker bedre en libero up & go.

Har ikke fått utslett av noen av de,men passform og oppsugingsevne har vært veldig forskjellig.

Skrevet

Vi bruker helst Libero til guttene våre, føler de er lettere å få til å "sitte godt". Føler også at de holder bedre, veldig sjelden det har skjedd noen "uhell" med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...