Putzie Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 og der var temaet dette med å få barn... Fikk bare beskjed om at jeg må VENTE, ikke finne på å få unge enda. Få mer utdannelse (hjelpepleier er ikke bra nok...) og leve livet litt... Koselig å vite når vi planlegger å bli gravide.. OK, er bare 20 år, men sambo er 27år og har lyst på unger. Og det har jeg også lyst på. Har venner som også har barn og jeg vet det kan bli tøft, men har tenkt nøye over saken. Jeg har hjelpepleier utdannelse og jobb. Riktig nok ikke stor stilling, men jobber masse ekstra som gjør at jeg tilsammen jobber ca 80% men søker jo etter mer fast da. Men jeg blir bare så sinna jeg.. Og når jeg blir gravid så vet jeg ikke om jeg tør å si det.. Min sambo sin familie lurer på hvorfor han ikke har fridd enda, og når det skjer ting hos oss DET er koselig synes jeg
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har bare en ting å si: de vet ikke hva som er riktig for deg og din samboer. Det er deres liv. Når det er sagt er jo ikke 20 år gammelt. Jeg var 25 da jeg fikk første og da var jeg ung mor i mine kretser. Men om du ikke har lyst å videreutdanne deg enda og dere føler dere ferdige med festing for en stund, så er det jo helt greit å få barn:) Om dere er sikre på at dere er klare da.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Uff, du må ikke bry deg om dem!! Du får bare håpe de blir glade når du blir gravid, det blir de nok! Hvis du føler at det er riktig for deg å få barn nå, så gjør du det. Om du selv har lyst på mer utdannelse senere, så er jo det mulig selv om du har barn også!! :-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå