phantomet Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Idag tok jeg aksjon, og bestilte tvillingammepute på nettet. Damen som lager dem bor i Oslo, så jeg skrev i mailen at jeg ville hente den når den var ferdig i det trekket jeg ønsket. Mens jeg lå i sengen og dormet ringte mobilen, og en hyggelig dame fortalte at hun hadde akkurat den ammeputen jeg hadde bestilt liggende, så den kunne avhentes når det måtte passe... Som sagt så gjort. Jeg sate meg i bilen nesten med en gang og dro og kjøpte ammeputen. Den er veldig fin, men gud bedre så stor... *ler* Tenk at på den skal det kunne ligge to babyer og nyte sin mat...uten å være i veien for hverandre, eller til plage for mammaen... Det ble en smule nærmere virkeligheten at det snart kommer to bittesmå babyer til i phantomhulen...
dritgrei hei hei! Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ja det skjønner jeg... nå kommer det små ting i hus (evt digre) som gjør det tydeligere og tydeligere at du snart er mamman til fire. en liten stor, en litt mindre stor og snart to bitte bittesmå babyer.... tenk så kosleig det blir! du kan løpe og løpe og løpe, og tenk så morro med stolleken på julaften! hurra, jeg gleder meg!!!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Åh, det var et knallgodt argument for å få flere barn! Jeg skal prøve meg på den hjemme i kveld.. Kanskje han biter på den: he he.. Artig med innkjøp til miniene dine da, Phantomet. - Jeg husker med glede de siste innkjøpene jeg gjorde før lilleM skulle komme. Alt i siste liten, men det føltes veldig endelig når alt var i hus. Og det kan man vel trygt si; han kom jo morgenen etter at vognen var kjøpt inn.
frøydis m/ 4 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Så godt å få begynt å samle litt utstyr. Om ammeputa er stor blir det sikkert nok av små plagg som må være bittesmå..... Håper du klarer kose deg litt med forberedelsene. Det må være kjempespennende å få to stykk i fanget på en gang. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå