Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal ikke blottlegge mine følelser eller noe, for det tar for lang tid, men MÅ bare skrive at jeg er såå frustrert over samboeren min... Er så lei av å leve i et forhold som henger i en supertynn, nesten usynlig tråd, men vi må lissom være sammen. Hvorfor er det stort sett kvinnen som må "spille" og ofre seg og bare få ting til å fungere?? Dette handler ikke om utroskap, det er vi begge sikre på, men er bare som 2 søsken, og jeg den eldste av de selvsagt. (jeg henger ikke oppe hele nattan for å sove på dagen, for å dra avgårde på ettermiddagen og bare leve som en barnløs gjør) Vet dette bare ble surr, men valgte å ta dette kort, forventer heller ikke noe empati, sympati eller noe, men må jo bare få ut litt iblant. Lei av å sende textmeld til typen, (sender flere enn samtaler vi faktisk har sammen) God kveld videre, får snart legge meg, og drømme om noe fint, og våkne opp på "nytt" i morra,. (elsker sønnen min av ALT annet på jord, du er verdens herligste ;o) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå