Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 3uker og har endelig tid til å sole meg. Det er ikke så mye sol her hvor jeg bor, så jeg tenkte litt på solarium...

Det er jo mulig å ligge på siden... Jeg tenkte jeg kunne smøre meg godt og prøve med noen få minutter. Problemet er jo at det kan bli for varmt, men jeg kan jo gå ut hvis det blir ubehagelig..

Noen som vet om det rett og slett er farlig for mor eller barn?- Bør jeg droppe det helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg til at det er farlig!! Men du kan jo risikere å få pigmentflekker... men det vil du jo fort se ;o)

Skrevet

Det eneste er at du IKKE må bli for varm. Det er ikk ebra for deg og babyen...så et par minutter skulle vel gå fint med viften på ;)

Skrevet

Jeg har tatt litt sol (med vekslende samvittighet...). Føler at man trenger det litt ekstra i denne tiden, og det føles veldig godt. Har hatt med meg et lite hvitt (reflekterer) håndlke som jeg har vridd opp i kaldt vann og hatt over magen i tillegg til vifta. Da holder magen seg garantert kjølig og du blir heller ikke overopphetet. Har fått en del pigmentflekker i anskiktet da..

Lykke til

Skrevet

Er ikke farlig i det hele tatt.Jeg har vært i kontakt med hudlege også som bekreftet at babyen ikke merket noe.Det eneste kan være at den merker at det blir litt ekstra lyst inni der og beveger seg da masse.Jeg la bare singleten min over magen når jeg var og tok sol.det eneste er at du ikke skal bli for varm så vifte på full guff er tingen.Jeg har selv tatt litt sol tideligere i svangerskapet men måtte gi meg når jeg ble for stor..Var litt vanskelig å ligge på siden også til slutt,så etter et ekstremt dårlig forsøk ga jeg det opp.Var litt irriterende siden jeg skulle i bryllup og følte meg skikkelig hvit,men ble tipset om piz buin sin selvbruningskrem som var perfekt.Endte med masse skryt hele kvelden grunnet så jevn fin farge..Kanskje det er noe??

Så får vi kose oss i solen når lille nurk er ute....:)

Masse lykke til

Skrevet

Det er ikke farlig, MEN hadde jeg vært deg ville jeg unngått det! Jeg var ute i det fine være bare noen timer, og uten å sole meg,men bare var ute. Og har fått skikkelig pigmentflekker midt i fleisen:(huden ser så ujevn ut, så hold deg borte fra solen, du har ikke så lenge igjen heller:)Mnehvis du absolutt vil ut i solen, så smør deg med høyfaktor, kanskje det er derfor jeg har fått?!?...:)

Skrevet

Takk for gode råd- jeg tror faktisk jeg dropper det med solarium. Det er jo et poeng at jeg ikke har så lenge igjen- litt kjedelig med pigmentflekker, jeg får det sikkert i tillegg til bare flere fregner, hehe.

Det med selvbruningskrem var jammen lurt- nå skal jeg få brune fine legger og lår!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...