C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Huff, sitter å griner av Reflektor programmet på TV2. Forferdelig, men respekterer avgjørelsen til de som måtte ønske en slik avslutning. På mange måter er jo det kanskje bedre enn en lang og smertefull død. Selvom jeg også på en annen måte syntes det er egoistisk også, men det er jo kun opp til hver enkelt å bestemme over sitt eget liv. Vanskelig det her igrunn!
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg såg siste halvtimen, og gråt og gråt. Syns mest synd på familien som sitter igjen. Det var jo verdig, og han såg ikke ut til å ha vondt lenger. Mange som ville lengte etter en sånn død. Vanskelig, vanskelig problemstilling...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 jeg vt, var skikkelig fælt å se på. men jeg respekterer de hundre prosent! De fortjener ikke å bli tvinget til å leve sånn. Syns det var guffent å se ha sovne inn og hvor blek han var til slutt. Fikk august gutt 07
Nanna:-D Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Var tøft å se på ja. Men jeg har full respekt for de som tar dette valget for å ha en "grei" avslutning på livet, som de vet at kommer til å ende smertefult og nedverdigende om kort tid uansett. Vil ikke si at jeg har forståelse for alle som gjør det, men i dette tilfellet har jeg virkelig forståelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå