Zitro Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jepp, meget sterkt å se ja... Føler med dem, må være vondt å ha det slik... og skulle ta valget liksom...
Zitro Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Uff... tenk å drikke det og så vite at nå er det ingen vei tilbake... at døden nærmer seg med stormskritt... :-(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Uff.. Nå fikk jeg bare sett slutten... Men skjønner hva det har handlet om... Jeg sitter fortsatt med en vond tanke i hodet etter forrige jobbedag,. Hvor en pasient visket forsiktig i øret mitt... - Jeg orker ikke mer..! Jeg vil bare dø! -
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Off, nå har jeg grenet og grenet Syns kona var sterk som klarte å støtte mannen sin så godt som hun gjorde.
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Blekkspruten. eg vet akkurat hvordan det føles. eg gikk på gangen og gråt etter en pasient sa det til meg.. eg var nattevakt på et sykehjem i fjor..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Jobber på sykehjem jeg og.. Det er ikke lette samtaler man har der ofte på dagen.. Og slike ting er ekstra vanskelig.., men desverre ikke umormalt..
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 eg vet.. hva skal man si til dem? eg står helt fast når han sa det til meg..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Akkurat denne pasienten pleier jeg og sette meg ned og bare holde i handen.. Og stryke sakte over panne og hår til henne sovner.. henne liker det og blir rolig da... Men si?? Nei.. Jeg gir henne en lang kos og vet ikke hva jeg skal si.. =(
anonymama Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Å hjelpe meg...noe av det sterkeste jeg har sett. Er helt satt ut i dag og jeg. Stakkars mann så syk han var. Godt at han fikk hjelp. Modig gjort av han men som han sa, følte at det var et enkelt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå