Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen på det? Om dødshjelp.Ganske sterkt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, meget sterkt å se ja... Føler med dem, må være vondt å ha det slik... og skulle ta valget liksom...

Skrevet

Jeg griner..

Tenk å klare å gjennomføre sånt

Skrevet

Uff... tenk å drikke det og så vite at nå er det ingen vei tilbake... at døden nærmer seg med stormskritt... :-(

Skrevet

Tårene triller her også...

Skrevet

Satser på å få med meg reprisen.

Skrevet

Uff.. Nå fikk jeg bare sett slutten... Men skjønner hva det har handlet om... Jeg sitter fortsatt med en vond tanke i hodet etter forrige jobbedag,. Hvor en pasient visket forsiktig i øret mitt...

- Jeg orker ikke mer..! Jeg vil bare dø! -

Skrevet

Off, nå har jeg grenet og grenet :( Syns kona var sterk som klarte å støtte mannen sin så godt som hun gjorde.

Skrevet

Blekkspruten. eg vet akkurat hvordan det føles. eg gikk på gangen og gråt etter en pasient sa det til meg.. eg var nattevakt på et sykehjem i fjor..

Skrevet

Jobber på sykehjem jeg og.. Det er ikke lette samtaler man har der ofte på dagen.. Og slike ting er ekstra vanskelig.., men desverre ikke umormalt..

Skrevet

eg vet.. hva skal man si til dem? eg står helt fast når han sa det til meg..

Skrevet

Akkurat denne pasienten pleier jeg og sette meg ned og bare holde i handen.. Og stryke sakte over panne og hår til henne sovner.. henne liker det og blir rolig da... Men si?? Nei.. Jeg gir henne en lang kos og vet ikke hva jeg skal si.. =(

Skrevet

Å hjelpe meg...noe av det sterkeste jeg har sett. Er helt satt ut i dag og jeg. Stakkars mann så syk han var. Godt at han fikk hjelp. Modig gjort av han men som han sa, følte at det var et enkelt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...