Monica&Emma Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva pokker'n skal man gjøre når man ikke har fått barnehageplass? Har riktignok god tid på meg - tror jeg - til jeg begynner å jobbe, men... hva gjør man? hvor finner man dagmamma da???? HJELP!
Monica&Emma Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Vestfossen, Øvre Eiker Finnes det noen andre alternativer enn dagmamma? Er alle barnehager registrert hos kommunen, eller kan man søke noe annet sted også?
Mummimom Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Kommunale barnehager og private barnehager/ familiebarnehager... Private og familiebarnehager opererer litt forskjellig, men de har alle samme grunnregler for å kunne være lovlige institusjoner tror jeg... Kan du ikke google de forskjellige da, så får du sikkert opp mye interessant lesing om dette og mye mer;-))
du og jeg og vi to Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Min plan var å smiske med de private barnehagene dersom vi ikke hadde fått plass. Vet ikke om det hadde hjulpet, men det er nok verdt å ta noen telefoner i alle fall. Svigerinna mi ringte til alle barnehagene i bydelen, og satt med to barnehageplasser innen dagen var omme! Hun var nok veldig heldig, men likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå