Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 sønnen min på 1år har begynt å bite.. hva kan jeg gjøre for at han skal gi seg med det??? han bare ler når jeg sier nei
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Huff...det problemet har vi også. Gutten vår på snart 1 år biter...og det er vondt. Vi sier NEI veldig bestemt og prøver så å lede oppmerksomheten hans bort på noe annet. Noen ganger funker det, andre ikke. Men han biter igjen senere...... litt rådløse vi også.
tre_prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Det gjorde frøkna vår og, men hun ga seg med det av seg selv etter en liten stund. Tror det delvis skyldes at det klør i tenna. Er ikke så mye mer man kan gjøre enn å si nei og flytte barnet bort. Håper det bare er en fase som går over for deres også!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vi har hatt dette problemet med gutten vår. Det ga seg etterhvert. Men det ble mange bitt! Han kom også hjem med bitemerker fra bhg flere ganger. Jeg tror også de lærer en del der... Ingenting funka for oss. Han flira bare hvis vi var streng. Til slutt så var det så mye biting at vi måtte gjøre noe. Vi fikk tips om å bite forsiktig tilbake, men det syntes jeg var vanskelig. Det er også vanskelig å beregne hvor hardt en biter... Så jeg ga en liten klaps på munnen... ikke hardt, men nok til at han ble fornærma.... Ikke tro jeg driver å slår og sånn, men for a gi ham en reaksjon. Det fungerte! Han biter ikke lenger, heldigvis....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå