Stolt hønemor Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har IKM imorgen men klarte ikke å vente lenger... dro på apoteket å kjøpte graviditets test... sann en pakke med 2 stk oppi... Da jeg kom hjem fra jobb tok jeg en test og den viste at jeg er gravid men streken kom ikke med det samme og er ikke like tydelig som den test-streken (det er quick response graviditetstest jeg brukte) så klarte jeg ikke å vente lenger så jeg tok en test til nå og den viste det samme... Jeg tør ikke å ta gleden på forskudd men er det noen som har gjort det samme og ikke har vert gravid?? vil ikke ta gleden for forskudd men synest der er rart om jeg ikker er gravid når den testen viste det samme begge gangene..... Please svar meg!!
Mixå Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 kjøp en ny i morgen, og test med morgenurin onsdag:) sikreste svar!
Alimi Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Tror at du antagelig er gravid. Har hørt at man bare skiller ut HcG hormonet his man er gravid. CB graviditetstest er sikrer så du burde kjøpe den. Lykke til:-) ps.Hyggelig om du skriver resultatet her imorgen.Krysser fingrene for deg.
Stolt hønemor Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Har ikke fått mensen idag og tok en ny test nå... streken er tydeligere enn igår:):):):):):) da blir det baby over nyttår:):):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå