Gå til innhold

har vi et spøkelse i hus? :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo opplevde i går kveld dette når han var alene hjemme:

Han hadde spist kveldsmat og gått og lagt seg, så hører han noe knuse på kjøkkenet. Et skikkelig høyt brak. Som om noen knuser en rute med makt.Han går for å sjekke hva det er, så ser han et glass som har gått i tusen små knas. Glasset sto på kjøkkenbenken, og hadde ikke falt ned. Det lå INGEN glassbiter på golvet, bare på kjøkkenbenken. Glasset sto langt inne på kjøkkenbenken og kunne UMULIG ha falt ned i.o.m at det lå ingen biter på golvet. Han lot dette stå urørt til i dag for å vise meg det. Jeg var ikke hjemme da det skjedde.

Hva kan dette ha vært for noe? et spøkelse?

Et glass kan jo ikke bare knuse helt av seg selv på den måten! Har noen opplevd noe lignende? Syns dette her var litt creepy. Prøver å finne naturlige forklaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det er noe i huset, men da burde dere vel ha merket det på andre måter også.

Man blir gjerne veldig unormalt trøtt i hus som det går igjen noe, for de suger så mye energi.

Men det vil vel tiden vise, men jeg vet at glass kan faktisk bare eksplodere slik pga trøtthet i glasset. Eller at det har fått en sprekk og dermed blitt svakere og svaker.

Håper at dette hjalp dere litt.

Skrevet

Ja. det slo meg også at det kunne ha vært en sprekk i glasset. Men glassene er ganske nye, er ikke så lenge siden vi kjøpte de, har aldri sett noen sprekker i noen av de. Det må i så fall ha vært en svært liten en. Det er sånne cola glass vettu som er brede øverst og laget av ganske tykt glass. Det kan godt være at det er det som har skjedd. At glasset rett og slett har sprukket. Men har aldri opplevd det før, så ble jo litt redd kan du si. Vi har egentlig ikke merket noen andre ting, så det har vel sin naturlige forklaring. Men for meg virker det merkelig at glass bare kan knuse helt av seg selv. Off, hadde det vært meg som hadde vært alene hjemme da, hadde jeg blitt livredd:S

Skrevet

Har opplevd dette en god del hjemme hos meg. Især med vinglass, og gjerne når de står å tørker etter oppvask. Er ganske vanlig at slikt skjer hvis kvaliteten ikke er så god. Hos meg skjer det spesielt med IKEA-glass. Hvis du opplever intet annet enn som så, så ville jeg ikke ofret det en videre tanke ift om det spøker eller ei. Er forøvrig inne på slikt, og har selv drevet ut ånder...

Skrevet

Kan ha vært spenning i glasset, som gjorde at det eksploderte. Var nettopp i media om ei ung jente som sto på badet da glssvekta eksploderte ved siden av henne. Er ganske vanlig at glass eksploderer. Tror heller ikke at er spøkelser som sto bak,nei.

Skrevet

Har masse colaglass på jobb vi, som eksploderer i hytt å pine. Enten vi flytter på de eller de står i ro.. Galske ekkelt, siden de smuldere opp i masse små biter, som er vanskelig å få med seg opp og som setter seg noe så innmari i hånda.. Regner med det var det som skjedde. Dette skjer med både nye og gamle glass til oss..

Skrevet

I natt skjedde det samme med 2 colaglass til mens de sto inni skapet. Så det har vel sin naturlige forklaring da i.o.m at dette er helt normalt. Hadde aldri opplevd det før at glass kunne knuse av seg selv, og ikke sambo heller. Var derfor vi begynte å lure. Men vi slår oss til ro med at det var det som skjedde da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...