temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Makan tell akktivitet her om dagen a'.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Beklager, lover at det ikke skal gjenta seg...... Ha ha ha ha ha h a ha ahhahahahahaaaaaaaaaaaaaa
her@ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ja, dette går over alle støvleskaft. Fortsetter det slik så må jeg sette bort unga så jeg får tid til å få med meg alt;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Vil du værra med så heng på! Med eller uten klistremerkeunger:-D
Ronja65 Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Nå er jeg innom en tur...Ok. Er lit treg innemellom.... Hvordan blir det med deg på fredag... Får du det til eller? Hadde vært koselig å treffes igjen da:-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jeg henger ikke med likevel.. Men det er litt lite liv her inne ja! Kanskje pga været.. Nesten så man skulle ønske seg litt regn.. he he NOT!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror jeg må takke nei...selv om jeg har kjempelyst å møte dere!!! Mulig svigers kommer noen dager på besøk i tillegg til at det da er kun en uke til vi reiser og vi får besøk fra Bergen neste uke..........puh.......så her går det unna i svingene!!! Men skulle det bli sånn, så dukker jeg plutselig opp!!! Man vet aldri med sånne som meg vet du;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå