Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøper vel maks 3-4 ganger i året tror jeg. Og hvertfall nå etter jeg la på meg så mange kilo i svangerskapet. Er ikke så enkelt å finne fine klær som passer lenger
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 jeg kjøper stort sett aldri klær, kan ikke huske sitt en gang. men sko må jeg kjøpe. kjøper vintersko om høsten og joggesko om våren. neste vinter trenger jeg ikke kjøpe nye vintersko for de jeg har holder et år til :-)
Novemberbolle Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Alt for sjeldent.. Sko to ganger pr år, samt klær tre-fire ganger. Har nok penger, men synes igrunn barn og hus er viktigere. Får dårlig samvittighet når jeg kjøper ting til meg selv, og det er en uting. Jeg er i tillegg veldig kresen, samt at jeg er gravid igjen. Orker ikke bruke flere tusen på klær når jeg kun kan bruke dem i ni måneder.
sannamin* Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Ofte! om ikke hver mnd, annenhver..Liker å shoppe klær! Klesoman:D Klær og sminke.
-Lane- Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Åisann.. Da kjøper jeg en del oftere enn deg.. Både klær og sko.. Den siste uka har jeg kjøpt 2 par sko, ei bukse, en topp og en nydelig sommerkjole.. Kjøper kanskje klær og sko 2-10 ganger i mnd.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Det blir noe av det samme her også. Et par ganger i løpet av vår/sommer blir det innkjøpt nye hvite singleter/t-skjorter (forbruksvare her i huset), ellers blir det vel ei ny bukse eller to i året og noen topper vår og høst... Men det er absolutt ikke nok! Føler meg "utgått på dato" nesten hele tida; skulle likt å hatt en shoppingassistent som vet hva som kler en kropp (og sjel) som min...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Ikke så veldig ofte, men når jeg først kjøpr så kjøper jeg ofte mye synes det er mye morsommere å handle til sambo og snuppa. Men det blir ofte pleieprodukter til meg da elsker kremer osv..
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Særdeles sjelden. Klær kjøpes om våren og høsten. Sko når jeg må. Brukes veldig lite penger på klær til meg selv. Penklær kjøper jeg når jeg må.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg ikke kjøpt noe til meg selv på over ett år. pga graviditeten, og nå når jeg har nådd vekten jeg vil ha, skal jeg shoppe som en gal for alle klærne begynner å bli for store.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Husker ikke når jeg kjøpte sko sist...var vel for over 2 år siden. Med klesshoppinga blir det til at jeg kjøper ett plagg der og ett plagg her sånn innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå