Gå til innhold

går det an å kjenne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål som for meg er heeeelt umulig for meg og finne ut av... jeg er jo spent på om kanskje min ligger i seteleie eller om han har hodet ned... noen sier: "min baby dytter rumpa ut til siden" og andre lignende utsagn... er det noen som kan forklare åssen dere kjenner om det er hodet eller rumpa? hehe... jeg prøver å kjenne og kjenne på det han dytter ut oppe på høyre side... men kan ikke si jeg kjenner hverken at det er hode eller rumpe... er det noen som kan forklare, eller vet dere det bare siden jordmor har sagt det?? hehe:-D

*spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall rumpa til min baby, den tyter ut på høyre siden og innimellom venstre.

Hun sparker meg veldig opp i ribbeina, ikke vondt enda, men veldig rar følelse når en kjenner beina som driver å fikkler oppi der :)

Jenta mi ligger med hode ned nå, og jeg kjenner de småe bevegelsene som er hender og armer nede.

Skrevet

hmm.... ja, jeg syntes han er over hele magen jeg... hehe... men nå har jeg bevegelser på hele venstre siden... så føler ikke jeg blir så klok på om det er rumpa eller hodet som tyter ut på høyre siden... jordmor snakket noe om at hun trodde kanskje det var hodet som var oppe siden det kjentes litt hardt (!) ut, men det var på kontrollen for lenge siden hun sa det... :-/ Kanskje bare det skal være hemmelig dette, hehe;)

Skrevet

Her er det seteleie og har vært det siden begynnelsen av april, 30+3 nå. Jeg kjenner alle bevegelser fra navlen og ned, ganske mye ned mot underlivet! Kjenner noe hardt like ovenfor navlen, men er ikke sikker på om det er hodet jeg kjenner.....

Skrevet

Jeg har fått barn både i sete og hode leie. Og jeg klarer ikke å kjenne forskjell.

Skrevet

Kanskje han ligger på tvers? Det gjorde min gutt en stund, og da kjente jeg spark og bevegelser over hele magen. Få jm til å sjekke på neste kontroll, evt be om ny ul.

Lykke til!

Skrevet

gutten min ligger i hodeleie, og jeg kjenner GODT hendene og armene hans nede ved bekkenet, er skikkelig rar følelse, kjennes ut som om det bobler der nede, og noen ganger føler jeg at han har hånda langt nedi rompa mi:p

Skrevet

takker så kjempe masse for svar.... Jeg burde sikkert ikke stresse med dette, men jeg gjør det likevel vettu;) hehe.... gleder meg til det er sett hvertfall... men går det an å få UL uten å innom jordmor å bli henvist, eller må en vente på henvisning fra jordmor??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...