☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Da jeg og sambo kjøpte hus, kjøpte vi et som var 1 times kjøretur fra foreldrene hans (og mine) Etter dette har hun vært her 1 gang og vi har bodd 7 mnd. Hun snakket om at det var så koselig å være her og bla bla bla men da vi inviterte henne ut igjen så passet det aldri og det var så mye om og men. Skjønner jo at hun beskylder meg for å ha dratt yngste sønnen hennes bort fra hjemmet deres. Men er det virkelig sånn at det alltid er vi som må komme på besøk? Greit nok, hun kjører ikke bil, men hun får no alltid en av de to andre "snille" svigerdøtrene som omtrent er naboene hennes til å kjøre henne over alt. Og de har heller ikke vært her, så en tur hit hadde ikke drept noen av dem. dessuten så er disse to andre svigerdøtrene veldig avhengige av denne svigermoren og hun er vant til å bli inkludert i det meste. Men jeg er selvstendig av meg og ber ikke om hjelp om jeg ikke må, og det mener hun tydeligvis er feil. Jeg er nok litt vanskelig jeg og men er det bare min feil dette her? Sorry ble litt langt, men har fått nok av denne damen.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 det er helt greit det er mange svigermødre som er duster, vi kunne sikkert laget en klubb :-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 haha, det hadde vært litt morsomt =)
Zerotondo Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hmm..ja da har "klubben" nettopp vervet enda et medlem! Men du slipper iallefall at hun renner ned døra di, da! Heldiggrisen..:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 satt opp treff for de tenker du på ? hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå