Gå til innhold

Stort hull i tappen! =)) Fruktbar?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! =) Bruker å sjekke tappen hver kveld, igår var den lukket, MEN idag var det stort hull der. Det er 15dager siden jeg hadde mensen.. Nu må vi hoppe til køys!! =) Andre med tapp-erfaringer? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at tanken har ikke slått meg en gang... Unnskyld at jeg spør så nærgående, og du trenger ikke å svare hvis du ikke vil, men *hvordan* sjekker du tappen ? Akkurat nå føler jeg meg skikkelig teit, dette er kanskje noe alle gjør og har peiling på, men dette var virkelig *helt* nytt for meg iallfall...

Skrevet

heisann:) jeg har forstått det sånn at når den er åpen er du fruktbar, så kjør på:)

tappen skjekkes ved å stikke fingrene opp i deg og kjenn etter hv du finner.. eh dette var litt dårlig forklart.. gå inn på www.pernille.info der står alt om det mother2be;)

Skrevet

Hehe - forklaringen var vel ikke så dårlig, men det er jo litt grenser for hvor inngående forklaring man føler for å skrive her, hehe :-)

Takk for tipset !

Skrevet

Hei! Hvis du vil bli kjent med tappen din, så anbefales det å begynne å kjenne etter omkring mensen.. Den skal kjennes ut som en nesetipp der inne, hvis du skjønner. hehe..=) De som ikke har født barn før har en liten sprekk i midten, mens dem som har født før har en grop.. Når du blir kjent med tappen, så kan du merke at den oppfører seg ganske merkelig, noen dager er den hard, andre dager myk. Noen ganger er den åpen, andre ganger lukket.. Den kan være høyt oppe eller ligge lavt.. =) Lykke til!

Skrevet

Takk for forklaring :-) Og lykke til med prøvingen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...