Gå til innhold

Noen som vet...om Ahus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang fødte jeg på Ullevål sykehus. Vannet gikk 1 måned for tidlig, dro på sykehuset, måtte ligge der et døgn pga at hodet ikke hadde festet seg, ble så sendt hjem. Var til kontroll dagen etter, 2 dager etter vannavgang, og fikk beskjed om å komme tilbake dagen etter. På Ullevål er det altså sånn at hvis vannet går og det ikke skjer noe mer, venter de tre dager før fødselen settes igang. På rikshospitalet settes fødselen igang dagen etter vannavgang. Noen som vet hvordan det er på Ahus?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de setter i gang innen 3 dager hvis jeg ikke tar helt feil. så sant det ikke er missfarge på vannet og sånn.

Skrevet

Ja, det stemmer. Det er ikke noe selvfølge at du blir lagt inn da nei... Hørte det på svangerskapskurs på Ahus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...