nettigull og Lenora lille.. Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 prøvde i dag å gi lillemor mme for første gang!!tenkte det kunne være lurt å sjekke om ho godtok det siden pappaen skal vær alene med henne på fredag.men nei- det likte hun ikke nei. det ble mye gråt gitt, og hun spyttet det bare ut, så jeg måtte bare gi opp, vil jo ikke tving det i ho når hun brånekter. Hvordan gikk det med dere første gang dere prøvde å gi mme! vil gjerne ha tips på hvordan jeg kan få ho til å godta det .. Håper noen kan svare meg ..
Labambie Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei hei! Nei,det skal tydeligvis ikke være lett!! Nå veit du jo at jeg har en mme unge,og hun har jo stort sett bare fått det siden fødsel.. Men hører folk si om du har oppi litt malt så går det lettere! Mme er ikke søtt som mm,men med litt malt så blir det søtt... Forsøket verdt?
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 får vell prøve det i morgen
Leontine Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Vær sikker på at mme er varm nok! Gjerne litt varmere enn kroppstemp. Vår datter fullammes, men siden jeg har litt lite melk om kveldene,, får hun av og til litt mme for å fylle opp magen. Og den må være skikkelig varm. hun brukte litt tid på å ta flaska, men når den var varm nok og hun sulten nok, gikk det bare bra!
bruse Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 ammer du til vanlig? Vet du at det er mme hun ikke liker? Altså at det ikke er det å ta flaske? Prøvd å pumpe og gi det fra flaske?
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ammer til vanlig ja. flaske og så si alt av sutter godtar hun som bare det, men tydeligvis er det ikke bare å komme å servere henne juks..hehe..
Belladonna med to gutter Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 bland det ut med din egen melk først! Så blir det ikke så stor overgang..
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 det var ikke dumt Lager jeg da bare mme som beskrevet og tilfører bare ekstra med mm da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå