bezzy Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 føler litt smerte langt nede i livmora???ka kan dette vere, kjenner det spesielt når eg reiser meg opp eller hoster og nyser??nokon som kjenner seg igjen??føler eg kjenner alt mulig for tida, trur eg blir sprø..:/ godt å ha ei side ein kan spørre om ting på..alltid nokon som har gode o betryggende svar=)
frøet76 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Har også litt smerter innimellom nederst der du beskriver- kjenner det spesielt hvis jeg nyser kraftig, da får jeg litt vondt i livmoren- vet ikke hvorfor. Men tror ikke det er farlig. Ellers stikker det avogtil i livmoren. Tror nok det er helt normalt det også, sikkert bare livmoren som vokser. Satser på det
=)mamsen=) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Høres ut som smerter man gjerne får av at senene til livmora strekkes (iforbindelse med at livmora vokser)
bezzy Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 takk:) satser på det da:) ka skulle vi gjort uten dette forumet her=) kjekt å ha kvarandre å spørre:) god natt alle mann:) Stå på
Nina_J Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har det på akkurat samme måte bezzy! Når jeg nyser eller hoster, snur meg fort eller reiser meg fort, så strekker det sånn at det kjennes ut som jeg revner i magen.. Det er heldigvis ikke farlig! Helt normalt, for det er mye som strekker seg og vokser for tiden der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå