mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Walters Mandler, mmmmmmmmmmmmm den synes jeg var god..... Og jeg er litt av en sjokoladekjenner:o))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har sett på den i butikken, og gjør alt jeg kan for å overbevise meg selv om at jeg ikke liker sjokkis...
♥Snulder Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Nope... har ikke smakt den!!! Og jeg synes du egentlig burde ta tilbake alt du sa i innlegget.... Og heller si at den smaker vondt!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 He he he ja det er også en måte å gjøre det på...
her@ Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Utrolig, men jeg har ikke fått med meg at det har kommet ny... Men elsker Freia Melkesjokolade da;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 He he he , er ikke sikkert den er helt ny, men ny for meg da. Mulig den har stått i hyllene en stund uten at jeg har sett det:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Nei, den har jeg ikke smakt! Men igår spiste jeg årets første softice og grådigheten tok overhånd så jeg endte opp med halve med krokanstrøssel og andre halvparten sjokopulver og det var i grunnen ikke sååå godt sammen........ Så neste gang tar jeg kun sjokolade:-))) Takk for tips forresten......da blir jo ikke denne kroppen akkurat smidigere i løpet av den neste uken vet jeg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå