Gå til innhold

Jippi, Endelig har vi fått kjøpt oss HUS:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad, Endelig... Fikk oss en flott enebolig. på ca 235 kvm, med splitter ny kjellerleilighet, som vi kan leige ut få ekstra inntekt. Å dobbel garasje.... Måtte ut med 1.7 mill da, men det skal vi klar:)Guri så deilig.. får ikke flytte inn før til fellesferien da, men det går jo fort:)

Jippi, så glad jeg er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så deilig det hørtes jo fåflott ut, syns prisen høres overkommelig ut jeg (mulig det er mye for område, men sånn i forhold til muligheten for å betjene det tenkte jeg mer på) Dere får jo leieinntekter også

Skrevet

oi det hørtes flott ut til 1,7.=)

vi bor i rekkehus og måtte ut med over to mill. men det kommer vel litt an på hvos man bor og.. gratulerer så masse. kos dere med nytt hus=)

Skrevet

heldiggris, gratulerer sååååå mye.

øsnke det kunne skje meg snart også, men må vel få med meg samboer først,

lykke til ihvertfall

Skrevet

Takker:)

Er fornøyd nå ja:) Gleder oss til å flytte inn:) Driv å leter etter nye møbler på nettet nå:) er så spennende:) Ny gift og nytt hus.. kan det bli bedre? (sef. med et barn i magen, men det kommer forhåpentligvis snart)

Skrevet

gratulerer, vi er selv på utkikk. Hvor fant dere drømmehuset? hvilken by/sted?

Skrevet

Åh så fantastisk!! Gratulerer!!

Her i Oslo får man ikke en ett-roms engang til den prisen, så HELDIGE dere!!

Vi er også på utkikk etter hus, men det er så lite tilsalgs i den prisklassen vi har mulighet til..

Skrevet

Gratulerer! Det er så utrolig deilig følelse når man har kjøpt akkurat den boligen man har mest lyst på.

Og i landssammenheng er 1,7 mill for en enebolig BILLIG, så det skal dere være fornøyd med :-) Bor i Oslo og skal oppgradere til enebolig, men i områdene vi vil/kan bo med tanke på avstand til jobb får vi ingenting for under 6 mill, så her er det bare å spinke og spare... Det er virkelig ille at boligprisene er blitt så høye i de store byene, særlig når man skal etablere seg med familie og har behov for større plass og uterom.

Nyt huskjøpet deres :-)

Skrevet

Gratulerer! Høres kjempeflott ut.

Skrevet

Takk i gjen:) Ja glad vi ikke bor i Oslo for å si det sånn:) Kunne godt tenk meg klimaet dere har der nede, men ikke de dyre prisene ellers derer har:) Alt er jo så dyrt i de store byene...

Huset vi kjøpte ligger i en bygd uten for Ålesund. Men synes i grunn vi var heldig med prisen til å vere her også... kjøpte huset privat, utenom megler så sparte litt penger på det:) Slapp unna budrunde og sånn:)

Nå skal det bare nytes gitt:) Ha en super dag alle smmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...