Gurine og gulla Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Er så glad, Endelig... Fikk oss en flott enebolig. på ca 235 kvm, med splitter ny kjellerleilighet, som vi kan leige ut få ekstra inntekt. Å dobbel garasje.... Måtte ut med 1.7 mill da, men det skal vi klar:)Guri så deilig.. får ikke flytte inn før til fellesferien da, men det går jo fort:) Jippi, så glad jeg er:)
Herkules Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer! Så deilig det hørtes jo fåflott ut, syns prisen høres overkommelig ut jeg (mulig det er mye for område, men sånn i forhold til muligheten for å betjene det tenkte jeg mer på) Dere får jo leieinntekter også
Chris&Alex♂♂ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 oi det hørtes flott ut til 1,7.=) vi bor i rekkehus og måtte ut med over to mill. men det kommer vel litt an på hvos man bor og.. gratulerer så masse. kos dere med nytt hus=)
Glad_mor_85 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 heldiggris, gratulerer sååååå mye. øsnke det kunne skje meg snart også, men må vel få med meg samboer først, lykke til ihvertfall
Gurine og gulla Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Takker:) Er fornøyd nå ja:) Gleder oss til å flytte inn:) Driv å leter etter nye møbler på nettet nå er så spennende:) Ny gift og nytt hus.. kan det bli bedre? (sef. med et barn i magen, men det kommer forhåpentligvis snart)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 gratulerer, vi er selv på utkikk. Hvor fant dere drømmehuset? hvilken by/sted?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Åh så fantastisk!! Gratulerer!! Her i Oslo får man ikke en ett-roms engang til den prisen, så HELDIGE dere!! Vi er også på utkikk etter hus, men det er så lite tilsalgs i den prisklassen vi har mulighet til..
hannetroll Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer! Det er så utrolig deilig følelse når man har kjøpt akkurat den boligen man har mest lyst på. Og i landssammenheng er 1,7 mill for en enebolig BILLIG, så det skal dere være fornøyd med :-) Bor i Oslo og skal oppgradere til enebolig, men i områdene vi vil/kan bo med tanke på avstand til jobb får vi ingenting for under 6 mill, så her er det bare å spinke og spare... Det er virkelig ille at boligprisene er blitt så høye i de store byene, særlig når man skal etablere seg med familie og har behov for større plass og uterom. Nyt huskjøpet deres :-)
Gurine og gulla Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2008 Takk i gjen:) Ja glad vi ikke bor i Oslo for å si det sånn:) Kunne godt tenk meg klimaet dere har der nede, men ikke de dyre prisene ellers derer har:) Alt er jo så dyrt i de store byene... Huset vi kjøpte ligger i en bygd uten for Ålesund. Men synes i grunn vi var heldig med prisen til å vere her også... kjøpte huset privat, utenom megler så sparte litt penger på det:) Slapp unna budrunde og sånn:) Nå skal det bare nytes gitt:) Ha en super dag alle smmen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå