Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Trodde sol å fint vær skulle hjelpe meg,men neida.Jeg hadde en periode problemer å få sove,endret kostholdet å nå spiser jeg sunnere å jeg beveger meg mere å har ikke problemer å sovne..Må ta begge de to lurene som min datter tar.Hun er 15 mnd å sover hele natta.Nå er klokken 22.29 å jeg må legge meg,men beklageligvis vekkes jeg hver gang av typen som jobber overtid å da er klokken to eller 4 om natta.Jeg vekkes av den minste lyd å ikke kan jeg ha propper i ørene for morsinsinket sier man må høre barnet tilfalle det skulle være noe for min kjære hører ikke vårt barn om natten,han er borte totalt.Nytter ikke be om å få sove ut heller så lytt som det er her,jeg må inn på hotell,men nå er jo ikke noe ledigt.Vet snart ikke hva jeg skal gjøre,synest jeg har ett kjempeproblem å typen mener vår lille jente er for liten til å overnatte hoss svigermor.Jeg har lavt stoffskifte men det var ok sa legen,bare øke dosen litt så jeg føler meg litt bedre,har jo ikke fortalt han hvordan eg har det så jeg vet ikke hva han mente med litt bedre.Jeg er mere stresset nå enn før å jeg har problemer å slappe av,men når jeg er trøtt å først sovner da sover jeg,bare helt til en lyd da er jeg våken å problemer å sovne igjen.Noen som har noen gode råd å komme med?
cecilie25 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei. For det første: Jeg synes ikke datteren din er for liten til å overnatte hos besteforeldrene sine. Hun har nok bare godt av det(men det kan jo være problem for besteforeldre hvis de er usikre med så små) For det andre: Du må bare slå i bordet at nå er du sliten og TRENGER hvile og avlastning. Du sier du har lavt stoffskifte og går på medisiner, da sier det seg selv at å la seg bli utslitt er helseskadelig for deg. Det kan være grunnen til at du også sover dårlig. Dette her må du ta tak i og få hjelp av omgivelsene dine, det er ingen annen utvei, tror jeg. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå