--{--{-@solstråle Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva synes dere om dagens episode? om valgene? og hvem dere tror han velger til slutt??
2 i talet Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hadde egentlig håpa Beate kom vidare, usikker på ken eg håpa vinne
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor sendte han Beate hjem?? Fikk ikke det helt med meg!! Jenta mi ble urolig akkurat da..
leonoras mamma Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ble skikkelig forbauset jeg for han sendte hjem de 2 som jeg trodde at det kom til å stå imellom til slutt og jeg trodde at Beate kom til å vinne. Ja ja så feil tok jeg så nå tør jeg ikke mene noe mer. Blir spennende å se hvem det blir til slutt:)
2 i talet Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Han hadde fått følelsa for ho og, men viste ikkje heilt om det ver dei rette følelsane. ..
Mummimom Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Han sa at han hadde fått følelser med henne, men at han ikke var sikker på om det var de riktige følelsene....... Synes han sa det på en klønete måte sånn at det virket som hun skulle bli først,.... og PANG ... så sa han dessverre ...... Det må ha vært som å få en i fleisen for henne..... Godt han ble lei seg selv også da...... Idiotisk hele greiene synes jeg..... men de har jo valgt å være med selv så........
Willy Wonka Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Tror han velger hun mørke, unge....garantert. Gutten ønsker seg barn i fremtiden. Ikke særlig gode utsikter å ønske seg barn i fremtiden med en som allerede har fyllt 43 og har unger??
--{--{-@solstråle Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2008 Enig med deg jeg også Nurket... Tror nok han kommer til å velge hun unge.Er bombesikker... Han ønsker jo seg barn så da er jo saken klar. Synes jo hun eldste er ganske søt da, men tror nok hun kommer til å bli veldig skuffet ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå