dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 hvordan går det med solfaktor og hans nybakte tobarnsmamma??? Jeg håper dere koser dere! god klem fra
solkrem Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Heisann!! Så kjekt å bli tenkt på Ja vi koser oss...men har jeg lov til å si det er travelt?? Jeg føler det går i ett! Det er en liten hissig solfaktor vi har fått låne som faktisk ikke har begynt å smile sånn skikkelig før i går - endelig ass! Begynte jo nesten å bli bekymra hehe. Bror og søster er som natt og dag. Søster var fornøyd og såv, bror skal ha pupp til han drukner:) Men nå har vi funnet en fin liten løsning som passer oss perfekt - bare hør her: Jeg pumper meg hver dag og har "pappamelk" stående i kjøleskapet. Slik blir jeg litt mer fri og kan være med storesøster. Dette fører også til at pappa får ta del og bli kjent med solfaktor:) I natt var jeg kun oppe en gang og ammet. Solfaktor sov fra 21.30 - 02, og fra 03 - 06.30!!!! Ja han er flink lille mennesket som er 6 uker idag. Det er deilig å være så avslappet i forhold til sist gang. Men jeg kjenner det tar på tålmodigheten og energien mer nå. Det virker nesten som han er umoden, for han klarer sjelden å sovne alene. Også er han selskapsfrisk til tusen:) Heldigvis har jeg hatt lite hormoner, noe jeg plagdes med sist. Også blir jeg så trøtt av amming - spess rundt 14-15 da jeg burde lage middag:) Jeg kjenner veldig på det at solfaktor skal få like mye nærkontakt og kjærlighet som storesøster. Men så ønsker jeg også at storesøster ikke skal hete "vent litt".... det blir mye nei og stopp og hiv o hoi... Men nå velger jeg å tro at hun ikke husker hvordan det var å ha oss alene, og så er det så deilig å se hvor glad hun er i han:) Ha en fin pupp og basj og gulpedag - håper du får mange solstråler på deg idag!!! klem
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 hei solkrem, så fint å se deg igjen! Klart du har lov til å si det er travelt, det er jo akkurat det det er, særlig hvis du har fått en solfaktor som ikke vil være alene. hun snuppelura som er storesøster kommer ikke til å hete vent litt, solfaktor kan få det mellomnavnet heller. han som bor her i huset heter "du skal få mat snart, bare vent litt"... så får han timesvis med kos når de andre er i seng... da må jeg litt gråte for at jeg nesten ikke kjenner han igjen, men det gjør ikke noe, for han her i huset sver jo bare. Jeg syns du er flink jeg solkrem, særlig fordi du faktisk har nok energi i kroppen til å skrive med lette og blide ord om det som faktisk er så slitsomt at vi blir litt grå i fjeset... ( jeg har smurt meg med selvbruningskrem i dag - mot gråhet og trebansmorposer undet øynene) :-) Alt godt til deg fra meg!
Trollmora Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 He he jeg må bare smile over hele fjeset av dere to! Kjenner meg så godt igjen, selv om det heldigvis er blitt en liten stund siden jeg hadde det store ammekjøret:o) Hos oss leste vi jevnt og trutt. Da mor var gravid og ikke orket å reise seg pga kvalmen og bekkenet. Da LilleSnupp kom ble det enda mer lesing, for hver gang det var snakk om amming så var det å finne frem bokkassen. Eldstemann kan en uhorvelig mengde bøker utenatt, men jeg tror ikke han har tat så stor skade av det. Kos dere vel med store jenter og nye smågutter - modne foreldre har lov til å ha gummiansikter som det kan ta litt tid å få dratt på plass ) Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Smiling over hele fjeset skal ikke kimses av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå