Gå til innhold

Nathalie i Ungkaren er bare nydelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk... blir nesten misunnelig jeg. De fine mørke trekkene. Alt er liksom perfekt på henne, former, hår hud, personlighet osv osv. Jeg stemmer for henne, og jeg tro faktisk det blir henne også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes faktisk hun minner litt om Miss Piggy fra The Muppet show.... mange likhetstrekk med en gris faktisk:-)

Skrevet

Er det mulig... hva slags damer liker du å se på da? De fleste jeg snakker med ang dette programmet sier det samme som jeg gjør, at hun er så fin.At du har en annen smak på damer, det er nå greit det.

En annen ting, hvor har det blitt av anonymknappen? Har ikke vært inn på her på veldig lenge og så den var borte

Skrevet

Nå liker jo dryppert amy winehous, så han er neppe personen til å uttale seg om normale damer..

Skrevet

heyyyyy... ikke prat stygt om Amy da:-) hun er i alle fall fin når jeg er neddopa og full!!!! bare det er en bragd!!! kanskje til og med du KaMa ville blitt peen for min del da:-)

Skrevet

Nei! Jeg vil nok aldri bli pen for deg. Og skulle jeg på noe vis ha oppdaget noen form for gnist i dine øyne ville jeg ha sagt rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, på den bergenske måten min, og det ville vel vært effektivt nok.

Skrevet

Var den jævla skarringa ja:-) har faktisk mareritt om utheva rrrrrrrrrrrr her oppe i Trondheim:-)

Skrevet

yææææææææææææææææææækkk!!!

Skrevet

Forsiktig nå, ellers kan det virke som du flørter med meg..

Skrevet

aldri!!! du skarrer, så da er den samen ferdig diskutert:-)

Skrevet

Er det Nathalie selv som skriver eller?! Sannsynligheten for at hun henger på DIB er jo der, siden hun har barn.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Køla-Pålsen er nok damen sjøl, ja.

Skrevet

Ja det kan jo være. Isåfall har jeg en oppfordring til henne. Slutt å kall deg Nathalia. Du heter NathaliE.

Skrevet

Ifølge folkeregisteret heter hun: NataliA

Skrevet

Så vidt meg bekjent er det fullt mulig å skifte navn, samt forandre på navn, her i Norge. Bare sånn til opplysning.

Å krangle om hva folk heter er ganske rart.

Skrevet

ja, om vi skal tro "puls", så har hun statistikken på sin side.

"menn vil gifte seg med brunetter, og ha blondiner til elskerinner"

hva med de rødhårede?

Skrevet

Øyy!! Hva skjedde med TragicaFraFyll??

Trodde det var et permanent skifte.. :-(

Skrevet

syns også at hun er nydelig:)

Skrevet

etter et par glass rødvin kommer mitt alterego tragicafrafyll frem!

da er ingen trygge på kranglesiden... hmmm :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...