Gå til innhold

blir så sinna på svigermor... arg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter hun og sender meld til min mann og klager seg over meg.. og at HAN aldri kommer på besøk, aldri om vi kommer en tur. Og hun forlanger altid at han kommer til hun og ikke hun kan komme til oss. Vi flytta får 5 mnd siden og siden det har vi ikke sett henne, hu har aldri spurt om og komme en tur og vi har spurt mange ganger! Hun har utrykket seg får at hun ikke liker meg, men syntes dette går litt langt av en voksen dame. Hun sier altid til mannen min dem er han ekte familie og at dem er gla i ham.

Vi møtte hun på butikken og da sa hun ikke hei til meg eller datteren våres!

Jeg blir så sinna og skulle seriøst ønske hu laaangt vekk!!!

(unnskyld men måtte få ut litt frustrajon)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg liker ikke min heller, for hu har alltid vært spydig og ekkel med meg. Derfor har vi ikke så mye kontakt med hu lenger. Nå har vi akkurat fortalt at vi venter barn til jul og da er hu plutselig sukkersøt mot meg igjen, men jeg veit at med en gang jeg tror alt er bra så snur hu helt. Derfor skal jeg holde avstand den her gangen for hu såra meg mye sist jeg var gravid. Skulle ønske alt kunne være bra...

Skrevet

Hva sier mannen din til henne da? Regner med han forsvarer deg og er på din side?

Skrevet

Han gjorde ikke det på førsten får han var mammas lille engel! men jeg fikk han til å innse det og alle sa at han ble favoritsert av sin mor (han har en eldre bror) Men nå støtter han meg mere, men har ikke helt ryggrad til å stå imot sin mor. Men han har innsett at jeg og dattra vår ikke kan leve sånn. Han fikk opp øynene når vår lille spurte han hvorfor bestemor er så slem mot mamma ogom hu MÅTTE kalle henne får bestemor.

Skrevet

Barnslig oppførsel av en svigermor. Skulle tru hun eide sønnen.

Skrevet

du er ikke alene HI. er ikke slik at min svigermor er ekkel mot meg, men det er måten hu utrykker seg på til min sambo som gjør at det ser ut som hu ikke liker meg. alltid er det, kan ikke DU komme på besøk, ikke dere. hvordan går det med DEG, ikke dere. slike ting irriterer meg. slik er det ikke med mine, de innkluderer han i alt, og spør om VI vil komme på besøk. og ikke engang spør om søstern hans,.. hu er jo helt for jævlig..! kan tenke dere hvordan de reagerte når jeg ble gravid... nei, da hadde jeg ødelagt livet hans da.. å når vi fortalte om nr 2, da utrykket de sin omsorg og at de var så redd for hvordan det gikk med HAN. ikke oss altså, men bare HAN. hvordan han taklet det, og hvordan han syntes det ville bli, og var det virkelig det han ville.. HALLO.. hvor er VI da????

skulle ønske jeg hadde en snill svigerfamilie!!!!

Skrevet

Det er mange kvinner som har det slik.. Og jeg lurer da på om det rett og slett er fysiologisk på et vis? At en mor aldri vil godta at en annen kvinne er "verdig" hennes sønn??? Og aldri vil komme opp mot henne?

Min familie har godtatt min mann med hud og hår, mens er litt annerledes for meg ja.....

Har kommet fram til at det beste for meg er å overse alle kommentarer og gjøre det som er best for MIN familie uansett! Har nok såret henne mange ganger (og GJETT om det blir drama da!!!) uten å ville det fordi jeg gjør som jeg syns er best for mitt barn og min mann og meg selv, men jeg GIDDER ikke å putle mer med dama!! Hun må rett og slett respektere at vi gjør ting forskjellig og mener forskjellige ting!

Så all støtte til dere med slitsomme svigermødre, la oss stå sammen i kampen!!!

Skrevet

Svigermora mi snakker alltid om HANS bil og HANS hus, og legger seg opp i hva vi bruker penger på når hu er på besøk her. Derfor vil vi ikke at hu skal vite om alt vi gjør og driver med, men da klager hu til alle om at jeg holder hu unna sønnen sin . Jeg taper uansett hva jeg gjør virker det som. Er så sliten og lei av hele dama at jeg tenker de verste ting, og så får jeg dårlig samvittighet, for det er jo mora hans og.

Skrevet

Dette er som jeg har skrevt det selv, bra det ikke bare er meg som føler sånn. Men jeg også må innrømme at jeg tenker sånne tanker.

Skulle så gjærne hatt en svigermor som man kunne finne på ting med og som var glad i deg.

hilsen HI

Skrevet

Det er bra at det er flere av oss som har det sånn, selv om det er litt trist også. Det virker som om svigermora mi tror vi er i konkurranse selv om jeg alltid sier at mor og sønn får få litt tid sammen, tar bilde av mor og sønn alene, etc.. Hun er singel, og jeg tror det blir verre for meg pga. det siden hun bare har en sønn. Hvis han spør om noen har en penn så kaster hun seg ned i veska si og finner en. Hvis han er tørst så LØPER hun ut på kjøkkenet og henter noe. Det verste er om han sier noe fint om meg for da spør hun alltid om ikke hun er like bra osv.. Jeg orker ikke å konkurrere med ei dame på seksti, og blir bare lei meg for at hun er sånn mot meg. Sambo merker det sjøl også og blir litt flau, men hva skal vi gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...