dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 jegh ar tenkt så innmari mye på deg mens du har vært borte, også skulle jeg ønske at jeg kunne skrive pm til deg, men neida... du har steng postkassen din, evt den er full.... og hvis ikke jeg får sende brev til deg så vil jeg du skal vite at du er ei bra dame! jeg merka det fort da vi var på kafe for over ett år siden, men det går opp for meg i små drypp og i store fosser at du er fin! dette ble jo nesten et kjærlighetsbrev til ei dame som ikke liker kliss og kos hahaha... du får bare tåle det!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Liker du ikke kliss og kos, hulder? ;-)
♥Snulder Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Så søt du er Småen:=) Men jeg har ikke stengt postkassa jeg altså... slettet noen innlegg her om dagen, men den var da ikke full???? Hehe... kliss og kos er greit i ny og ne det altså;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 da fikk du en dose du kunne tåle rett og slett, det er fint kliss klass kjærlighet på pinne, sjoko sjoko sjokolaaaand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå