Gå til innhold

Noen her som har vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å legge ferien dit i år...og det virker som om Albena er en fin plass for barnefamilier. Men er det noen som har vært der og evt vil anbefale hotell, eller ikke anbefale noen...? Står mellom 4 stk her nå; Kaliopa, Magnolia, Orchidea og Flamingo.

Bare vært litt artig å høre andres erfaringer før vi bestemmer oss!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært i albena i bulgaria. vi hadde et 4 stjernesrs hotell og det var det ingen ting luksusover. et vennepar av familien hadde 2 stjerners og da hadde kakelakker på romet. så jeg ville gått for et 4 stjærners eller mer (men mulig vi hadde uflaks)

ellers er nok albania helt ok for barnefamilier. jeg syns det var temlig kjedlig der. men så liker jeg ikke sol og stender så jeg er litt avhenig av underholding.

Skrevet

har også vært der men vi var i sunny beach...syns ikke det var så morsomt der heller...hehe ;) har vært 5 ganger på kypros å det er MYE mer å anbefale enn bulgaria værtfall...

fant egentlig ikke så mye mat jeg syns var godt i bulgaria heller...

Skrevet

hei jeg har vært der mange ganger å synes det er en kjempe plass .. å da spesielt for barna.. vil anbefale d på d varmeste.. har vært på kaliopa, men skal i sommer på flamingo, det er litt nyere opp pusset å mange basseng,, søsteren min var der i fjor , å de stortrivdes der .. god tur da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...