Gå til innhold

*spådama*baby i magen? kunne du tatt en titt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok et veldig rart spørsmål. Men jeg prøver, for det er noe som surrer i hodet mitt.

Jeg: 141086

Jeg er idag 17+2 på vei, fikk vite forrige uke at det er ei jente.

håper jo dette stemmer!

Typen min er utenlansk, hvit i huden, men mørkt hår og øyne..Og sliter med masse tanker, og lurte på en ting...

kan du se om jenta mi blir blond som meg? (Grønne øyne) eller litt mulatt aktig? =) det er bare ganske for gøy egentli..hehe

Har alltid regnet med mørkt, men plutseli sier folk at det er jo aldri sikkert..

Og om dette svangerskapet ska gå bra.....?

tusen takk på forhånd, for dette nokså rare spm mitt... ! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.... Vet det er et dumt spm osv for noen... men men..håper noen vil se da.... =/

Skrevet

Hei jeg ser dine spørsmål :) Håper det er greit om jeg prøver å svare deg i morgen!! Er sliten nå :) du får bare dytte op!! :)

Skrevet

tusen takk =) det betyr mye... Da dytter jeg den opp i morgen jeg...hehe flere ganger om jeg må! de forsvinner jo så fort atte!

Da venter jeg spent!! takk

Skrevet

da dytte jeg da vettu =) og ser om du får svart idag!

Skrevet

ter usiker her jeg..hmm... trur jenta di vil ha mulatt trekk ja..men ikke noe sånn spesielt egentlig...får ikke inn så mye mer enn det altså...så trur ikke du behøver å tenke så mye på detaltså.. :)

Skrevet

tusen takk =) for at du gadd å svare...

ska ikke tenke mer på det jeg..Hehe får bare vente og se!!!

masse takk !!!

og graviditeten går bra, og jeg får ei frisk jente....? som ikke blir..for stor?

Skrevet

jada, dette går bra vil jeg tru..merker ikke noe negativt.. :) ...men er sliten nå :) så skal se senere.. :)

Skrevet

hihi tuusen takk =) så snill du er !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...