susemor-3 små Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvor tidlig ble de evnt født? Føler meg så "sprekkferdig", selv om jeg bare er i uke 24.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Å herlighet for en liten baby!! Og SÅ søt=)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 du er i uke 24 oig sprekkferdig!!? seriøst..må bare si jeg synes synd i deg da. det er absolutt ikke morro å få et prematurt barn,uner ingen den opplevelse,og når du sier det slik,så for meg,høres det ut som du vil at barnet skal bli født nå når du spør hvordan det var å få et så prematurt barn,det er kritisk fra dag 1 hos så å si alle!!
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kjenner susemor personlig og er helt sikker på at hun ikke ønsker seg et prematurt barn!
Mamma+2 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hatt 2 preamture fødsler. En i uke 20- da døde datteren under fødselen. Og en i uke 27- fikk da en gutt på 900 gram. Det ble 14 knalltøffe uker på sykehus...han har vert mye syk i etterkant..men er heldigvis ikke skadet på noen måte! Nå er han en stor og flott gutt. Håper virkelig du holder i mange mange uker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå