Gå til innhold

Flere som er veldig saltsugne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid har jeg ELSKET all mat som er salt- som pålegg slik som tunfisk på boks, salte oster, røkelaks, eggerøre, og gode klassiske norske middagsretter. Kan sette meg ned og spise en boks med tunfisk på styrten(uten skive under), og røkelaks...nam! Det gikk ned på høykant den 17. mai, siden jeg ikke tillot meg å spise spekemat( Gjett om jeg hadde lyst på det også.

Søte ting som sjokolade, søt brus og godteri har jeg OVERHODET ikke lyst på. Flere som jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg er helt opphengt i sommerkoteletter, jo saltere jo bedre,

og sånn salt lakris- jungelvrål, er jo farlig godt.

 

Skrevet

samme her! tunfisk er favoritten fortsatt. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...