frøet76 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Etter at jeg ble gravid har jeg ELSKET all mat som er salt- som pålegg slik som tunfisk på boks, salte oster, røkelaks, eggerøre, og gode klassiske norske middagsretter. Kan sette meg ned og spise en boks med tunfisk på styrten(uten skive under), og røkelaks...nam! Det gikk ned på høykant den 17. mai, siden jeg ikke tillot meg å spise spekemat( Gjett om jeg hadde lyst på det også. Søte ting som sjokolade, søt brus og godteri har jeg OVERHODET ikke lyst på. Flere som jeg?
Glad_mor_85 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 ja jeg er helt opphengt i sommerkoteletter, jo saltere jo bedre, og sånn salt lakris- jungelvrål, er jo farlig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå