iznogood Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/19/535665.html Jeg vet at jeg kunne tatt vare på dem - og det finnes vel sånne folk som meg østpå også.
Maud Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det er klart det finnes folk som degt østpå også. Ikke meg riktignok, men de finnes jo her. Ganske spesielt at noen risikerte livet for å redde dem, bare for at noen andre skulle kverke dem like etter...
phantomet Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det finnes kanskje muligens noen som deg på østlandet...men jeg tror det er langt mellom dem... Jeg synes det var rart at viltforvaltningen ikke gjorde mer for å redde de ungene, etter at de faktisk har blitt reddet fra brannen...
iznogood Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 En eneste sånn raring som meg der østpå er nok :-) Da hadde de små grevlinene vært berget. Der går brannmenn og risikerer livet for å redde småtassene og går med nett for å kunne fange mammagrevling - og så tar viltforvatningen og kverker dem. I stede for å avertere etter en raring. Det syntes jeg var meget kaldt av dem!
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Synes de skulle fått seg et nytt hjem i Dyreparken i Kristiansand,jeg. =o( trist at de bare måtte bøte med døden på et så tynt grunnlag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå