blir gal Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 De legger deg på en seng med beina spredd.så får du en maske over munn,og du må puste i den.gikk bare noen sek,så var jeg borte.så våkna jeg.så kjente ikke noe.bare sov.merklige greier:-) ikke noe godt svar men.sånn opplevde jeg det. skal du det?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Du blir lagt i narkose, så det gjør ikke vondt. Utskrapingen tar 10-15 min, og jeg hadde ikke vondt ett sekund i ettertid. Trist at man har mistet nurket sitt er det jo da, men du slipper å ha kroppslig vondt.
flypapir Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg hadde utskrapning i februar. Gikk veldig fint og jeg var nesten litt letta etterpå. Hadde da gått med en død spire inni meg i to uker. Fra jeg ble lagt i narkose og til jeg våknet igjen tok det ca 20minutter. Kjente ingenting, hverken før eller etter. Blødde i noen dager etterpå såklart, men ikke på langt nær så mye som jeg gjrde da jeg mistet i sa. Eneste jeg kan tenke meg som er smertefullt er dine egne følelser... Det gjør vondt å miste og sykehuset kan på mange måter virke skummelt. Men selve inngrepet er etter min erfaring fritt for smerte. Lykke til...
EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Ok.. Ja, jeg må kansje ha det på onsdag :/ Mistet på fredag og jeg blør som en gris enda, var med legen i dag og han sa det er ikke normalt og blø så mye som jeg gjør nå. Så har jeg ikke sluttet og blø til onsdag må jeg på utskraping..Gruer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå