Gå til innhold

Noen som har hatt utskraping her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det ? Er det vondt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De legger deg på en seng med beina spredd.så får du en maske over munn,og du må puste i den.gikk bare noen sek,så var jeg borte.så våkna jeg.så kjente ikke noe.bare sov.merklige greier:-)

ikke noe godt svar men.sånn opplevde jeg det.

skal du det?

Skrevet

Hei!

Du blir lagt i narkose, så det gjør ikke vondt. Utskrapingen tar 10-15 min, og jeg hadde ikke vondt ett sekund i ettertid. Trist at man har mistet nurket sitt er det jo da, men du slipper å ha kroppslig vondt.

Skrevet

Jeg hadde utskrapning i februar. Gikk veldig fint og jeg var nesten litt letta etterpå. Hadde da gått med en død spire inni meg i to uker.

Fra jeg ble lagt i narkose og til jeg våknet igjen tok det ca 20minutter. Kjente ingenting, hverken før eller etter. Blødde i noen dager etterpå såklart, men ikke på langt nær så mye som jeg gjrde da jeg mistet i sa.

Eneste jeg kan tenke meg som er smertefullt er dine egne følelser... Det gjør vondt å miste og sykehuset kan på mange måter virke skummelt. Men selve inngrepet er etter min erfaring fritt for smerte.

Lykke til...

Skrevet

Ok..:) Ja, jeg må kansje ha det på onsdag :/ Mistet på fredag og jeg blør som en gris enda, var med legen i dag og han sa det er ikke normalt og blø så mye som jeg gjør nå. Så har jeg ikke sluttet og blø til onsdag må jeg på utskraping..Gruer meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...