Meerim Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har lenge tatt ridetimer en gang i uka, og som kjent er ikke dette alltid like ufarlig. Det hender jo at man faller av når det stormer som verst. Nå er jeg midt mellom el og ikm, og jeg har en følelse av at jeg kan være gravid denne gangen. Men det er fortsatt en stund til jeg kan teste, så sikker kan jeg ikke være. Ville dere fortsatt å ta ridetimer fram til dere tester positivt, selv om det er en fare for å falle av å få slag mot mage/rygg? Hvor tidlig kan sånne ting være skadelig? Kan det øke faren for å miste?
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei Min lege sa til meg at jeg godt kunne fortsette å ri, det var ikke noe farlig, MEN jeg måtte ikke falle av! =) Så da får man jo vurdere selv...dette var riktignok etter at jeg visste jeg var gravid..
Meerim Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Hehe.. det er jo ikke så lett å forutse da.. jeg har jo ikke lyst å falle av, men det har hendt og det kommer til å hende igjen. Jeg får se om jeg "tør" å bli med i kveld. :-) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå