Amalie82 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hva bør en ha med? Noe en bør tenke på ang. flyreisen? Hvor skifter en bleier? Hva med mat til barnet ombord på flyet? Mulig å få varmet middagsglass?+++ Gruer meg litt!
snartmammapåny Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Kommer litt ann på alder på babyen da, men noe å underholde med er lurt å ha med. Nye spennede leker kommer godt med. Et teppe eller en pute til å støtte opp med når baben sovner på fanget ditt kommer godt med. Man får utdelt på flyet, men man kan jo ha uflaks og ikke få... Vi skiftet bleie i flysetet vi... sikkert nok ikke det mest ideelle, men gjorde det kjapt og diskret så ingen la merke til det.. var bare en tissebleie da. Besjebleien hadde vi nok måtte tatt på do. Der er do med stellebord så ikke noe annet problem enn at det er litt trangt... Middagsglassene varmer flyvertinnene til deg. De putter de oppi en type trykkvannkoker eller noe slikt. Varmt ble det iallefall. Litt for varmt, så pass på å få tilbake middagsglasset før det blir glovarmt;) Du får og varmt vann til grøt, det også svært varmt, så kjøp kalt vann på flyet eller ha med så kan du blande til det er passe for matlaging;) For oss gikk turen kjempe fint. Men tror det er viktig å ha en innstilling på at dette absolutt ikke blir en avslappende flytur;) Litt stress er det nok alltid å reise med baby i så mange timer på fly.. men tar man ting som det kommer så lar det meste seg ordne.
Amalie82 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Takk takk!! Nå ble jeg litt beroliget! Kunne ikke huske å ha sett stellebord på de flya jeg har vært på skjønner du, men sikkert fordi da har jeg ikke hatt behov for det. Skikkelig aktiv jente vi har, så blir nok ikke noe avslapning på turen. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå