Gå til innhold

Hu ville ikke betale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da sjønner jeg ikkeno, jeg. Var det ikke ei her som sa atte biomor skulle betale da? Eller var det omvent, atte biomor skulle ha betalt? Men jeg trurikke jeg orker å passe disse unga hvis jeg må betale noen for det lissom!

Typen snakka med hu ista, og da sa hu at hvis noen skulle få betale så var det meg. Hva mente a med det?

Hu spådama på Løvenstad sa ikkeno om detta, såvidt jeg husker. Nei, nå er jeg litt forvirra her, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj da, har dufFunnet Espen Askeladd ETTER han skilte seg fra den andre prinsessa du....Huff da, selvsagt skal dere dele på utgiftene er jo bare rett og rimelig det, send en torpedo,var det ikke en som her Espen det også montro...

Skrevet

Jeg trur fortsatt at det er du som skal ha betalt...

For hvis atte hu biomora skal ha penger, hvem skal lizzom betale da???

Har du mye penger???

Også veit jeg jo at når man sitter barnevakt bruker man å få betalt, assa.

Skrevet

Hvor mye pleier du og få da? Dem har ei bissje å, som tisser inne det glemte jeg å fortelle. Så den er det jo jeg som lufter å tørker opp etter, da. I sta stjal bissja sjokkisen min å; hu tok den fra bordet! Så nå har jække no snop heller, å han typen min kommer ikke hjem før 12 kansje.

Skrevet

Nei, vøttø. Hu biomora der er ikke vettu på en prikk! Men jeg er sikker på om du hører med de på NAV så kan det nok hende de betaler deg en slant eller to for å passe onga til noen fremmede.

Og det trur jeg neimen ikke den spådama på Løvenstad var helt til å stole på.. Har du nr hennes, jeg kan nemlig få noen til å banke henne..

Skrevet

Men ALT hu spådde var jo rett da! Høy mørk mann og fire unger! Det er bare det med giftinga som mangler!

Men klabert du kan få det nommeret, det er 1881, sa hu viss det var no mer jeg lurte på!

Kansje hu spår deg åsså?

Skrevet

Jeg trur det er sånn sirka 50 kroner i timen jeg.

Å den bissja kan du bare sette på utsia, ellers må du få betalt for å passe den åsså.

Da trur jeg du kan 25 kroner i timen ekstra, assa.

Skrevet

Hu på 1881 sa at hu aldri hadde hørt om deg! Så hu har nok ikke såååå gode evner til å spå.. Da hadde hu visst at jeg skulle ringe deg for å spørre jeg også..

Skrevet

Kan man bli spådd på 1881???? vorfor reklamerer di ikke med det da???

Skrevet

Kansje det koster for mye penger? Men hu jobba ikke på 1881 hu som spådde meg da den gangen på Løvenstad, hu var kledd ut som sigøyner eller no.

Skrevet

Og du fikk bare nummere der da ell??

Skrevet

Neineinei, erru litt treg eller? Spådama ga meg nummeret til 1881, så jeg kunne ringe dit hvis det var no mer - og det var det aldri så jeg hakke ringt noen steder jeg. Det var seier som ringte!

Skrevet

Næi jeg er ikke treig, bare litt langsom. Men nå bynner jeg og fårstå.

Skrevet

Jeg kjenner til han Espen og en gang lånte jeg tørrdrakta hans, da holdt jei på å drokne!! For den var diger!!

Så viss du vill så kan jeg ta konntakt me` n jeg.....for jeg tror han påtar seg noen strøjobber sånn på si!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...