sommerboy 2008 (fødeklar) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei Er det flere her som har termin i juli? Vet dere barnet kjønn?er det gutt eller jente?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jepp, termin 3. juli, og venter ei jente, hvis den første UL stemmer. De har ikke kunnet sett det de siste gangene fordi hun ligger i seteleie, men får satse på at det er riktig det de så første gangen..
sommerboy 2008 (fødeklar) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har termin 21. juli men vet ikke enda barnet kjønn.jeg har 2 jenter og venter 3. barn
01-08-2008 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei!! Jeg har termin 25 Juli og venter gutt <3
mamman til juliprinsesse Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal ha ks 17 juli og venter ei jente
Lille Luna Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har termin 18 juli og venter (99%sikkert...) en gutt. Skal føde på Ullevål:-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 har termin 23.juli og venter en gutt:)
01-08-2008 Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Så morsomt.. Hvor er det dere andre skal føde hen? Jeg skal selv føde på sykehuset i Tønsberg
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal forresten føde på Gjøvik sykehus, hvis ikke babyen bestemmer seg for og komme før uke 35, da må jeg til Lillehammer...
bøbba Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har termin 11.juli og venter jente.. Skal plage sommervikarene på Sørlandets sykehus Kristiansand.. :-)
solstråle-juli Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Termin d. 25 juli. Dette blir gutt nr 2..
humla80 Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Har termin 10 juli, har fått vite 5 ganger at det blir jente, så da blir det sikkert det Skal føde på Tønsberg Sykehus.
Miss Foster Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Termin 28 juli og det er ei jente. Hvis alt går etter planen blir hun født på St. Olavs i Trondheim (eller hva søren det Rikshospitalet heter nå...)
Mrs. icsi og småen Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har termin 5 juli, og skal føde på SUS i Stavanger. Venter mest sannsynlig en gutt..
sommerbarn_juli08 Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har termin 27. juli og skal føde ved UNN Narvik. Venter en jente (har sett det 2 ganger på UL) Hun er i seteleie og har vært det siden begynnelsen av april!
270708 Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 Termin 18 juli..fikk beskjed i uke 18 at det er gutt..og vi satser på det..men har i grunn hele tiden følt jente jeg da..og i følge det kinesiske fødselskartet så står det også jente..he he..spennende. Skal forresten føde på Haukeland
2 fine små Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Ja, jeg har ULtermin 27. juli og menstermin 15. juli og venter enten gutt (UL uke 14) eller jente (UL uke 18) Vi vet altsaa ikke kjoenn, men tror jente. Ikke vet vi naar barnet kommer siden det tross alt kan komme fra 1. juli - 15 august egentlig...
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 1 juli her. Fikk ikke til å se kjønn her, så blir en overaskelse:)
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 Ul-termin 26.juli og venter en gutt. Skal på 3D-UL i morgen så da får vi se om jordmora fra første UL hadde rett :-) Skal føde på A-hus
Ophelia & Jr. Skrevet 19. mai 2008 #22 Skrevet 19. mai 2008 Har termin 4. juli og får gutt. Han skal ut på Ullevål.
tika81 Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 Har termin 27 juli og venter gutt.Skal ha ks så håpe på å få han ut nån daga før:) Skal til kirkenes sykehus. Skal dit i neste uke å prate om ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå