Gå til innhold

er det flere som har termin i juli..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det flere her som har termin i juli?

Vet dere barnet kjønn?er det gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 19. juli og venter gutt.

Skrevet

Jepp, termin 3. juli, og venter ei jente, hvis den første UL stemmer. De har ikke kunnet sett det de siste gangene fordi hun ligger i seteleie, men får satse på at det er riktig det de så første gangen..

Skrevet

Jeg har termin 21. juli men vet ikke enda barnet kjønn.jeg har 2 jenter og venter 3. barn

Skrevet

Hei!!

Jeg har termin 25 Juli og venter gutt <3

Skrevet

Jeg skal ha ks 17 juli og venter ei jente

Skrevet

Jeg har termin 18 juli og venter (99%sikkert...) en gutt. Skal føde på Ullevål:-)

Skrevet

har termin 23.juli og venter en gutt:)

Skrevet

Så morsomt.. Hvor er det dere andre skal føde hen?

Jeg skal selv føde på sykehuset i Tønsberg

Skrevet

Jeg skal forresten føde på Gjøvik sykehus, hvis ikke babyen bestemmer seg for og komme før uke 35, da må jeg til Lillehammer...

Skrevet

Jeg har termin 11.juli og venter jente.. Skal plage sommervikarene på Sørlandets sykehus Kristiansand.. :-)

Skrevet

Termin d. 25 juli. Dette blir gutt nr 2..:)

Skrevet

Har termin 10 juli, har fått vite 5 ganger at det blir jente, så da blir det sikkert det :)

Skal føde på Tønsberg Sykehus.

Skrevet

Termin 28 juli og det er ei jente. Hvis alt går etter planen blir hun født på St. Olavs i Trondheim (eller hva søren det Rikshospitalet heter nå...)

Skrevet

Jeg har termin 5 juli, og skal føde på SUS i Stavanger.

Venter mest sannsynlig en gutt..

Skrevet

Jeg har termin 27. juli og skal føde ved UNN Narvik. Venter en jente (har sett det 2 ganger på UL) Hun er i seteleie og har vært det siden begynnelsen av april!

Skrevet

Termin 18 juli..fikk beskjed i uke 18 at det er gutt..og vi satser på det..men har i grunn hele tiden følt jente jeg da..og i følge det kinesiske fødselskartet så står det også jente..he he..spennende.:)

Skal forresten føde på Haukeland

Skrevet

Ja, jeg har ULtermin 27. juli og menstermin 15. juli og venter enten gutt (UL uke 14) eller jente (UL uke 18) Vi vet altsaa ikke kjoenn, men tror jente. Ikke vet vi naar barnet kommer siden det tross alt kan komme fra 1. juli - 15 august egentlig...

Skrevet

termin 31 juli.

 

venter gutt nr 2.

Skrevet

1 juli her. Fikk ikke til å se kjønn her, så blir en overaskelse:)

Skrevet

Ul-termin 26.juli og venter en gutt. Skal på 3D-UL i morgen så da får vi se om jordmora fra første UL hadde rett :-)

Skal føde på A-hus

Skrevet

Har termin 4. juli og får gutt. Han skal ut på Ullevål.

Skrevet

Har termin 27 juli og venter gutt.Skal ha ks så håpe på å få han ut nån daga før:) Skal til kirkenes sykehus. Skal dit i neste uke å prate om ks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...