mams-til-tre Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har gått på cerazette nå i tre uker, og lurer på når eventuelle bivirkninger viser seg?? Har aldri gått på disse minipillene før, så jeg lurer jo litt. Har ikke merket noenting i det hele tatt...
rigmora :-Oline-: Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Eg merka noke ette 2 veke, fekk små blødninga (26.april) og noken daga ette fekk eg mensen, KARFTIGE menssmerte, og har fortsatt mensen!!!!! skit ko kjedelig d e å blø!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 For meg kom kvisene etter under en uke, så det er min bivirkning. Så ut som et skikkelig fjortis-kvisetryne en stund, litt under kontroll nå etter iherdig rensing og vasking.... Ikke sett sann ut siden jeg var 17 år, og jeg som var så fornøyd med den fine huden jeg fikk som gravid...
ifie Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Cerazette er ikke minipiller, men p-piller (om det har noe å si). Jeg gikk på cerazette i 6-7 mnd, tror jeg, og fikk ingen bivirkninger bortsett fra nedsatt sexlyst (som var ille nok!). Jeg hadde ikke fått mensen før jeg begynte, og hadde ikke mensen i det hele tatt mens jeg brukte de
pablo Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 det er nok en minipille.........vet det, går på den selv
Lykke X 4 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Ingen mens, og det er jo en hyggelig bivirkning Mistenker at denne pillen bidrar til nedsatt lyst, men det kan jo også komme av livssituasjonen for øvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå