Gå til innhold

Er vist begynt å bli klar for nr 3 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg egentlig at jeg er klar for å få nummer 3. Har to gutter på 2,5 og snart 5 år. Og nå i kveld tror jeg egentlig at jeg har bestemt meg, og det kribler litt i magen når jeg tenker på det. Sa det til sambo, og han sier jeg bare må fjerne spiralen. Gruer meg veldig til det, så jeg drøyer det noen uker... men når ferietiden kommer er det tid for prøving. Det skal bli spennende!

Andre som snart skal prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg :)

Har en gutt på 6 mnd, og fikk mensen igjen nå. Var veldig i tvil om jeg skulle begynne på Cerazette nå, selv om vi for såvidt hadde planlagt å prøve igjen i mai, hvis jeg hadde fått mensen igjen... Men nå har jeg bestemt meg, og det kribler i magen!!!

Det jeg engster meg mest for er at jeg kanskje mister melka - vil gjerne amme i seks mnd til. Og at jeg skal få veldig dårlig samvittighet for lillemann...

Skrevet

Jeg har ei venninne som fikk barn tett, og hun ammet til hun var fem måneder på vei. Vet ikke hvor stor muligheten er for å miste melka... Blir skikkelig kos med så tette, og for en glede de skal få av hverandre. Lykke til :)

Skrevet

så spennende!!

tenker selv på nr 3, men aner ikke når det skal passe inn. er inne i en hektisk periode med ei på 3 år å ei på 1 år. tenker nok at de må bli litt eldre før vi får flere barn. ..hadde jo vært kjekt med en gutt også:)

men så er det dette med jobb også, føler med to barn går det fint at begge kan jobbe 100% men hvis vi får flere, tenker jeg at en av oss må være mere hjemme..hmmm vi får se. ...

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...