Gå til innhold

syden i aug med 5mnd gammel baby..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det i forhold til sol og bading?skjønner at det blir mye tid i skyggen, men enn når man skal bade i basseng?bør man begrense tiden til bare en liten dupp i vannet, eller kan hun være lengre (med solhatt og en body for eks). har sett på et hotell som har tak over et barnebasseng, er det et must?eller blir det da for kaldt?sååå mange spørsmål!

noen som har erfaringer?vil gjerne vite både fordeler og ulemper med å dra med en liten baby før vi evnt bestiller tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er Syden?

Skrevet

Jeg reiste alene med sønnen min til syden da han var 5 mnd. Det gikk helt fint. Vi holdt oss inne på hotellrommet i de varmeste timene (midt på dagen) men ellers var vi mye ved bassenget. Han storkoste seg. Merket med en gang når han syns det ble kjølig for da ble han litt sutrete, så da gikk vi ut og pakket oss inn i håndkle og koste:-)

Gikk veldig fint.

Skrevet

har sett på både gran canaria og spania

Skrevet

Sørspania er veldig varmt i august. Gran Canaria er ikke så kokvarmt i august, men kan også være varmt!

Skrevet

Vi var i Egypt i aug. når sønnen vår var 4,5 mnd.

Vi var ute hele dagen. Satt under en parasol og han lå mye og sov i vogna si. Hadde en parasol på vogna også.

En gang i løpet av dagen passet det å bade syns jeg.

Jeg kledde han i en kort-armet body og en badebleie. På hodet hadde han en sol-hatt som gikk ned over ryggen hans.

Smurte han kun med sol-krem på armene når vi skulle bade. Ellers brukte jeg ikke solkrem på han.

Han "orket" ikke å bade så lenge om gangen, gikk lei i løpet av et kvarter, tjue minutter.

Syns det var en super alder å ha med baby på tur. Han var veldig fornøyd med å ligge i vognen og han var fornøyd med pupp som tørste-drikk. Prøvde å gi han vann, men ville ikke ha det.

Kos deg i syden med baby - det er veldig deilig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...