Turid Laila Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Han er 10 mnd og sover forsåvidt, men han griner i søvn. Er ikke ordentlig våken, snur og vender på seg og gråter. Hoster litt innimellom, men er ikke tett i nesa lenger. Roer seg med klut og smokk, men ikke for lenge av gangen. Har sovet urolig i flere netter nå og jeg vet ikke hva som feiler han. Om det er slimet i brystet/halsen som er problemet, eller om han har vondt noe sted :/ Får jo så vondt av han når han ikke klarer å finne roen og sove når han er så trøtt.... Skal ringe legen i morgen, men noen som har tips, eller aner hva som kan plage han?
solastråler Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Sørg for at han frisk luft. Sett opp vinduet, kanskje få seng litt høyere opp i hode enden. bygg opp med bøker under senge bena. Men kald frisk luft hjelper mye på luftveiene. Dattra mi som er 2 i august er forkjøla nå. Hørte hun begynte og gråte slik som din lille gjør, så jeg gikk opp og gav henne litt vann på flaska og så hadde jeg opp vinduet. Hun roet seg raskt. Og nå sover hun som en engel! Det finnes en krem som du kan få kjøpt på apoteket, har de den ikke så kan de bestille den til deg! Den heter PLANTAGO BRONICALBALM den er litt sterk lukt på men kan smøres på brystkassen og det hjelper
Amalie82 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Har du prøvd å legge bøker under bena på senga i hodeenden? Kan prøve å ta kamfurathum på en klut og legge i nærheten av hodet. Bare ikke direkte på huden.
Turid Laila Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Har bygget opp senga i hodeenden, det ser ikke ut til å hjelpe så fælt, men skal sette opp vindu enda mer, eneste som er dumt er at han sparker av seg dyna :/ og det er jo ikke akkurat varmt ute nå... Har ikke noe jeg kan smøre på akkurat nå, men skal svinge innom apoteket i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå