Gå til innhold

Uff, dette var trist :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen=( Dekunne jo fått en sjangs da!

Skrevet

Ja, de forsøkte ikke en gang, de gadd ikke en gang å vente til moren evt. blei fanget.

Hadde de i det hele tatt prøvd så hadde de helt sikkert fått tak i noen som ville hjelpe til å pleie de å gitt de et midlertidig hjem. Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg gjort det selv. Uff *oppgitt*

Skrevet

Ja. Der satte brannfolka livet inn for å redde de så kom viltnemda å avliva de.... Herre min å idiotisk!

Skrevet

Grevling = skadedyr.

Ikke trist, synes jeg.

Jordskjelv i Kina og syklon i Burma er i grunnen større kilde til depresjon.

Skrevet

Vi mennesker er ikke født med en begrenset mengde empati, heldigvis. Vi kan bry oss om flere ting på en gang.

Skrevet

Jojo, men grevlinger? Jeg ville ikke hatt dem i hagen, akkurat.

Skrevet

Nei, og det hadde ikke du eller noen andre behøvd hvis vi bare hadde hatt en skikkelig ordning for slike dyr her i landet.

Skrevet

En skikkelig ordning, hva betyr det?

Det er grevlinger, ikke utrydningstruet panda...

Jeg forbeholder meg retten til å synes at det ikke er det minste trist å vite at noen grevlingunger har blitt avlivet. Det er selvsagt bra at de ble reddet fra en lang og pinefull død uten moren.

Skrevet

Unødvendig av Viltforvaltningen!

Skrevet

I England f.eks så har de egne mottak/ hjem som driver med pleie og rehabilitering av ville dyr. Dyr som har blitt skadet eller av andre grunner trenger å bli tatt vare på en stund, før de igjen kan slippes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...