Gå til innhold

Fordommer og slikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne virker det som mange har fordommer mot damer som får barn på litt utradisjonelt vis.

I min omgangskrets - kjente og mindre kjente har jeg ikke fått høre noe negativt om mine valg, men de tør kanskje ikke si noe, eller så er jeg så heldig å bo i en sivilisert kommune hvor folk er nokså fordommsfrie...

Jeg er alenemor til 3, med 2 forskjellige fedre. Sistemann fikk jeg etter en one night stand med en utro mann - ikke ukjent for meg da jeg kjenner han godt.... Så at han har famile var ingen overraskelse for meg.

Folk sier de beundrer og respekterer mitt valg (om å beholde jenta mi)....Men, det tipper jeg ikke alle gjør her..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok at her kan folk si hva dem mener!! det gjør kanskje ikke alltid venner!!!!!!!!!!!!

her er det også lettere å være objektiv, dine venner ser saken fra di side å ikke fra siden til ho som ble "offeret" for utroskapen, eller siden til ditt barn som vokser uvitende opp der alle vet at barnet er fødd i ikke så veldig heldige omstendigheter.....

jeg er veldig fordomsfri må jeg si!!!!!!!!!!!! er for det aller meste så lenge ikke det skader noen, men i dette tilfelle skader jo det en del personer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jo det var virkelig rett å beholde jenta, det er jo ikke hennes "feil" at du ble gravid.

Men jeg personlig syns ikke det er rett å ha et forhold til en du vet har familie og kone/kjæreste. Det har har vel mye med moral og normer her i samfunnet.

Men det er flott at du ikke lar deg presse av hva andre mener:)

Skrevet

jeg tipper at ikke alle beundrer og respekterer ditt valg der heller i virkligheten!!!!!

Skrevet

må bare si at det ikke var noe forhold vi hadde, kun en gang..... Syns også det er leit at det går utover mange..., men vi var to, vi vet alle hvordan man blir gravid..

Skrevet

jeg synes det er sterkt av deg å ta ansvar på denne måten - og beholde barnet. Er sikker på at vennene dine synes det samme. Det er tross alt mannen som var utro, ikke du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...