Gå til innhold

Da har jeg bestemt meg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil beholde barnet, selv om faren ikke er så gira! Er slutt mellom oss! Men vet jeg klarer det :-)

Så får vel ønske meg selv velkommen hit inn :-p

Er rundt 8 uker ca, følge ul som ble tatt i forbindelse med at jeg skulle ta abort, men bare klarte det ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette skal du klare vet du!! så koselig at du har bestemt deg for å beholde. du er hjertelig velkommen hit:) og forresten, får jeg gutt skal han hete Lukas. det er et nydelig navn! lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Hei:-).

Føler meg litt missunnelig på deg jeg.for jeg har vært i samme situasjon for bare et par år siden.min samboer omtrent tvang meg til abort og snudde helt ryggen til meg.han sa han vill gå fra meg om jeg beholdt,og at jeg da ville ødlegge hele livet hans.så aborten blei utført i uke 10.noe som var veldig vanskelig.men,ville jo så klart ikke misste kjæresten.har aldri vært så forvirra.angrer litt på at jeg ikke hørte mer på meg selv.for han gjorde det slutt uansett noen uker etterpå.utro var han også.har sliti med dette helt til den dag i dag.

på selveste 17 mai,så jeg han med barnevogn,og dama bar på et lite knøtt.det var vondt å se!!! hun kunne beholde,men jeg NEI!!!.hadde det gått noen år til,så er det ikke sikkert jeg hadde brydd meg så veldig.

Uff! blei litt mye detta:-) unskyld stressa meg og skrifta.

Skrevet

Gratulerer med den lille spiren=)

Skrevet

Så fint å høre at du har bestemt deg for å beholde barnet!! Du greier det kjempefint alene!!! :-)

Skrevet

Gratulerer! velkommen hit!!! Dette valget angrer du aldri på :-)

Klem.................

Skrevet

Gratulere så mye <3

Skrevet

Gratulerer med valget om å beholde, dette klarer du fint! babien får en kjempegod mamma, det er jeg sikker på. Masse lykke til videre! varme klemmer til deg:-)

Skrevet

det var hyggelig å høre.. gratulerer så mye=) du kommer til å kose deg med babyen din=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...