Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg stor kosa meg og ledd hjertelig over alle innlegga,så deilig å le,føler at det har vært så mye trist i og deprimerende i det siste, mange tunge tanker. Dette gjorde så godt!!! Tusen takk alle dere flotte jentene !!!!! En latter forlenger livet, nå blir iallefall jeg gammel :0)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Etter di to siste dagene her,så tipper jeg at vi blir 210 eller no der omkring ;o) gosj,det gjør godt å åpne kjeften å gjøre anna enn kjefte,hahahaha
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Takk det samme, og latter er den beste medisin. Og nå blir vi så gamle at pensjonen ikke rekker til:-DD
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 HÆ!? Får vi ikke pangsjon heller? Ikke trygd heller? Må jeg jo jobbe da. Kansje jeg skulle starte barnehage. Noen som vil værra med å jobbe i barnehagen min?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Næhei, jeg hadde ikke årka å jobbe med onger på fulltid, err`u gæren???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg sier meg hjertens enig i at det er befriende godt å le hjertelig og rått igjen:-) Livet er jo ikke til for at vi skal gå rundt triste hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå