Gå til innhold

Marte, tulla & spira

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med deg?? Har tenkt på deg gjennom de siste dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Så koselig at noen tenker på meg da, det varmer!:)

Her går alt bare bra. Legen min ringte i dag og fortalte at hcg på torsdag var på 80 (var da 3+6), og at det så bra ut i forhold til hvor langt jeg var kommet. Skal tilbake dit på torsdag som kommer og regner med å bli sykemeldt frem til sommerferien... Blir lange dager, men greit å ikke ta noen sjanser. Har en psykisk tung jobb og legen mente hvertfall jeg burde holde meg hjemme.

Bortsett fra det er det dårlig med symptomer, men de kommer vel etterhvert. Tar en dag av gangen og er lykkelig så lenge jeg ikke blør...:)

Hvordan går det med deg da, alt vel?:)

Skrevet

Så bra at hcg nivået var normalt!!! Det var godt å høre :-) Og det er jo absolutt ikke et dårlig tegn at du har sluttet å blø heller.

Like greit å bli sykemeldt og ta det med ro. Bedre for sjela å vite at man har gjort det man kan enn å angre siden om noe skjer.

Ja, har igrunnen tenkt endel på deg. Må innrømme at du hadde en skremmende lik historie som meg ift graviditet, blødning og sa slik at det festet seg. Og nettopp derfor har jeg et så håp og tro på at det skal gå bra for deg denne gangen.

Her er alt bra, smerter er det hele tiden men nå er jeg sykemeldt resten av svangerskapet så da er jeg iallefall istand til å ta meg av snuppa vi har fra før av.

Nei, nå er det natta her :-) Godt å høre at alt er bra med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...